تماس با ما 09036552500 مرداب سنگ 200 گرمی خالص پودر شده

مشخصات اصلی


قیمت: 42000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


پودر سنگ مردار از سنگی به نام نقره یا سنگ مردار است. این نوع پودر سنگ قادر است تا حدودی موجب کاهش بوی بد بدن شود زیرا داری ترکیبات سرب بوده و سرب به عنوان یکی از فلزات سنگین، می تواند قاتل موجودات زنده از جمله باکتری های مولد بوی بد زیر بغل و پا باشد. پودر سنگ مرداب یکی از انواع اکسید سرب و به طور دقیق تر، اکسید یک یا دو ظرفیتی سرب متبلور یا پروتواکسید سرب است.

روش استفاده از مردار سنگ

بعد از حمام مقداری از پودر آن را به زیر بغل بمالید. سنگ مردار یا مرداب برای بوی بد زیربغل هست نه جلوگیری از تعریق در ضمن نباید آن را بشویید.

روش دیگر برای استفاده از سنگ مردار مقدار کمی از آن را با کمی آب یا گلاب یا آبلیمو مخلوط نموده و روی زیر بغل بمالید پس از ۱۵تا ۲۰ دقیقه بشویید تا از تاثیرات معجزه آسای آن در کاهش تعریق و بوی آن شگفت زده شوید. استفاده مداوم از سنگ مردار سبب تیرگی پوست زیر بغل می شود که باید طی دوره زمانی خاصی از این ترکیب استفاده شود البته پس از قطع مصرف و استفاده از کیسه زبر در حمام این تیرگی را نیز به تدریج می توان برطرف کرد.


برای از بین بردن بوی بد کفش از ترکیب مرداب سنگ و جوش شیرین یا زاج سفید پودر شده استفاده کنید



برچسب ها: خرید پودر مرداب سنگ , خرید پودر مردار سنگ , خرید مردار سنگ نرم , خواص مردار سنگ , خرید مرداب سنگ بوی بد , از بین بردن بوی بد با مرداب سنگ , خرید سنگ مرداب ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط