تماس با ما 09036552500 بخور حلتیت اصل 50 گرمی

مشخصات اصلی


قیمت: 89000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


صمغ رزینی است که از گیاهی گرفته می شود که آن گیاه را انگدان، انجدان، انغوزه هراتی، انگشت کنده، آزافتیدا، حلتیت، بوگنده، صمغ الانجدان می نامند و گونه های مختلفی دارد.

ریشه این گیاه ضخیم و گوشتی است. این گیاه در چند سال اولیه سن خود ساقه ی قابل رویتی ندارد و برگ های آن روی زمین گسترده است که در مراتع به نام کماه و انگوزاکماه می شناسند. میوه این گیاه دارای دو تخم به رنگ قهوه ای تیره و سیاه، بیضی، کمی پهن و بسیار بد بو می باشد.

از ریشه این گیاه یا قسمت پایین ساقه و یقه ی آن با تیغ زدن یا قطع در ناحیه یقه در اواخر فصل بهار شیره ی بسیار متعفنی در طول تابستان خارج می شود که در مجاورت هوا به تدریج سفت می شود که همان آنغوزه نام دارد.

این گیاه در اراضی بایر و خشک و آهکی مناطق گرم آسیا می روید. بومی استپ های ایران و افغانستان است، در ایران در مناطق مختلف خراسان، بلوچستان، و نواحی مختلف جنوب، مانند کرمان، دشت مرغاب، آباده، نایین، می روید. انغوزه طعم گس، تلخ و گزنده دارد و بوی آن شبیه به بوی سیر، متعفن و غیر قابل تحمل است. طبیعت آنغوزه خیلی خیلی گرم و نسبتا خشک می باشد.

فواید گیاه دارویی حلتیت :

هر روز دو گرم از آن را در کپسول خالی ریخته، بخورید. معده را تقویت می کند، ضد سم و تشنج است، برای درمان بیماری فلج، رعشه، سستی اعضا و صرع کودکان بسیار موثر است. آن را بکوبید و هر یک نخود آن را در کپسول خالی بریزید و هر روز صبح، ظهر و شب هر بار یک کپسول بخورید. ورم کلیه، سیاه سرفه، تنگی نفس را درمان می کند، ضد هیستری و ضد انگل است.

چنان چه زنی پس از اتمام عادت ماهیانه به مدت یک هفته روزی نیم مثقال از آن را میل کند، از باردار شدن او به طور موقت و گاهی به طور دایم جلوگیری می شود. آن را با فلفل و سداب مخلوط کنید و بخورید. کزاز را درمان می کند.



برچسب ها: خرید بخور حلتیت , خرید حلتیت , خرید صمغ حلتیت , خرید حلتیت اصل , خواص حلتیت , خرید حلتیت دارویی , خرید بخور حلتیت سوزاندنی ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط