تماس با ما 09036552500 شامپو گیاهی سبغ کندوش اصل

مشخصات اصلی


قیمت: 45000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی



⚡️ #شامپو_سبغ⚡️

✍️شامپو سبغ موهای چرب گیاهی و دارای اثر فوق العاده که با تقویت ریشه و ساقه موها باعث کم شدن ریزش مو ، موخوره و شپش میشه.

⚡️ #مواد_تشکیل_دهنده_شامپو_سبغ

✍️این شامپو بر خلاف دیگر پاک کننده های موجود در بازار کمتر از چند درصد اندک مواد شیمیایی در خود دارد این محصول خواص زیادی دارد و دلیل آن هم بکار رفتن مواد طبیعی است که از گذشته برای تقویت مو سفارش شده اند، موادی مثل شلتوک، حنا، گیاه ختمی، و مواد معدنی مثل خاکستر در این محصول استفاده میشوند.

✍️مواد تشکیل دهنده شامپو سبغ به تنظیم PH پوست سر کمک کرده و با یک دوره مصرف موها را به طرز محسوس شاداب‌تر و سالم‌تر خواهد کرد.

⚡️ #دستور_مصرف :

✍️قبل از استفاده از شامپو بهتر است پوست سر با همین سرشور یا دیگر شوینده ها شسته شود تا چربی و غبار موها گرفته و مانع رسیدن مواد مغذی به سطح پوست نشود، سپس مقداری سرشور را با کمی ماساژ به سراسر پوست سر بمالید پس از پنج دقیقه آبکشی نمایید.

شامپو سبغ یک شامپوی صد در صد گیاهی است که جهت تقویت موهای سر و جلوگیری از ریزش مو و شوره سر و موخوره و شپش و سفیدی مو استفاده می شود این شامپو از مواد گیاهی ساخته شده است


برچسب ها: خرید شامپو سبغ , خواص شامپو سبغ , خرید شامپو سبغ اصل , خرید شامپو سبغ طبیعی , خرید شامپو سبغ هولوگرام دار , خرید شامپو بدون سولفات , خرید شامپو طبیعی دس ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط