تماس با ما 09036552500 پک شامپو سبغ موی معمولی 3 عددی

مشخصات اصلی


قیمت: 120000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی



شامپوی بدون مواد شیمایی
⚡️ #شامپو_سبغ⚡️

✍️شامپو سبغ موهای چرب گیاهی و دارای اثر فوق العاده که با تقویت ریشه و ساقه موها باعث کم شدن ریزش مو ، موخوره و شپش میشه.

⚡️ #مواد_تشکیل_دهنده_شامپو_سبغ

✍️این شامپو بر خلاف دیگر پاک کننده های موجود در بازار کمتر از چند درصد اندک مواد شیمیایی در خود دارد این محصول خواص زیادی دارد و دلیل آن هم بکار رفتن مواد طبیعی است که از گذشته برای تقویت مو سفارش شده اند، موادی مثل شلتوک، حنا، گیاه ختمی، و مواد معدنی مثل خاکستر در این محصول استفاده میشوند.

✍️مواد تشکیل دهنده شامپو سبغ به تنظیم PH پوست سر کمک کرده و با یک دوره مصرف موها را به طرز محسوس شاداب‌تر و سالم‌تر خواهد کرد.

⚡️ #دستور_مصرف :

✍️قبل از استفاده از شامپو بهتر است پوست سر با همین سرشور یا دیگر شوینده ها شسته شود تا چربی و غبار موها گرفته و مانع رسیدن مواد مغذی به سطح پوست نشود، سپس مقداری سرشور را با کمی ماساژ به سراسر پوست سر بمالید پس از پنج دقیقه آبکشی نمایید. شامپو فوق قوی سبغ کاملا تضمینی ضدریزش ضدموخوره تنظیم چربی موی سر ضدشوره پرپشت کنده مو براق کننده مو پیش گیری از سفیدی مهمتر ازهمه رویش مجدد

🆔 @attarishop



برچسب ها: شامپو سبغ , شامپو سبغ اصل , شامپو سبغ طبیعی , خرید شامپو طبیعی , خرید شامپو گیاهی سبغ , خرید شامپو گیاهی سبغ اصلی , خرید عمده شامپو سبغ ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط