تماس با ما 09036552500 مصطکی چینی 150 گرمی

مشخصات اصلی


قیمت: 65000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


نام محصول:روغن مصطکی

طبیعت:گرم وخشک

خواص:

مصطکی صمغ یا شیره رزینی زردرنگی است که از شاخه ها و ساقه های درختچه ای از خانواده پسته گرفته می شود که درختچه یا درخت کوچکی است به بلندی معمولاً سه متر ولی اگر پرورش داده شود و از آن مراقبت نمایند در باغ­ها ارتفاع آن تا چهارده متر نیز می رسد. درختچه ای است با برگ های تقریباً ناخزان و همیشه سبز که بوی رزین مصطکی از تمامی اندام گیاه استشمام می شود.

مصطکی از گیاهان دارویی ناشناخته است که در طب سنتی کاربردهای درمانی فراوانی دارد. این گیاه که به «برادر کندر» معروف است، می تواند درمانگر بسیاری از مشکلات و دردهای جسمانی شود. درختچه یا درخت کوچکی است که بلندی آن معمولا تا ۳ متر ولی اگر پرورش داده شود و از آن مراقبت نمایند، در باغ ها تا ۱۴ متر نیز می رسد. بومی مناطق با آب و هوای مدیترانه ای است و در آفریقای شمالی و در بعضی از جزایر یونان که به نام جزایر مصطکی معروف می باشند، انتشار دارد.

برخی خواص دارویی آن عبارتند از:

جویدن مصطکی باعث خوشبو شدن دهان میگردد، وقتی در دهان گزاشته شود و آن را بجوید طعم معطری احساس می شود و در برخی موراد از آن برای پر نمودن حفره های دندان استفاده می شود.
چنانچه گوشت لثه های شما از بین رفته و دچار تحلیل و سست شدن لثه ها شده اید، هر روز مقدار کمی مصطکی را بجوید تا پای دندان ها گوشت آورده و لثه ها سالم و محکم شوند.
جوشانده مصطکی با با سعد کوفی و شستن متناوب دندانها با آن بوی بد دهان را رفع میکند.

درمان بیماری های گوش و حلق از موارد کاربرد مصطکی در طب سنتی است برای باز شدن گرفتگی گوش می توان یک قطره از جوشانده مصطکی را در گوش چکاند تا گرفتگی باز شود. به این منظور ده گرم مصطکی را با نصف فنجان آب و روغن زیتون بجوشانید تا آب آن خشک شود.


خوردن مصطکی بسیار خوشبو کننده دهان و از بین برنده اسید اضافی معده است



برچسب ها: خرید مصطکی اصلی , خرید مصطکی سودانی , خرید مصطکی چینی , خرید مصطکی هندی , خرید مصطکی صنعتی , فرق مصطکی صنعتی , مصطکی شیشه ای ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط