تماس با ما 09036552500 پودر شیر خشک خالص نیم کیلویی بدنسازان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


پودر شیر خشک چاق کننده یکنواخت بدن برای بدنسازی

شیر خشک یک ماده بسیار مغزی و سرشار از پروتئین می باشد که مصرف آن سبب تقویت ماهیچه‌ها می‌شود این پودر کلیه خواص موجود در شیر تازه را دارا می‌باشد. هدف از تولید پودر شیر، افزایش ماندگاری و نگهداری آن می‌باشد. ضمن اینکه با افزودن پودر شیر به محصولات مختلف لبنی و غیر لبنی می‌توان قوام و طعم محصول را کنترل نمود و حتی ارزش غذایی محصول را بهبود داد. پودر شیر به صورت‌های مختلف ذیل است:

  • پودر شیر خشک کامل(پرچرب): فرآیند تولید و مواد مصرف شیر خشک پرچرب تقریبا مشابه شیر خشک کم‌چرب است با این تفاوت که در طی مراحل تولید میزان کمتری از چربی شیر از آن جدا می‌گردد و بنابراین محصول تولیدی دارای میزان چربی ۳.۲۵%و تفاوت‌های دیگری در مشخصات شیمیایی همچون میزان قند و پروتئین خواهد بود. این نوع شیر خشک شفاف و روشن با رنگی صنعتی بوسیله خشک‌کن‌های غلطکی و پاششی انجام می‌گیرد که روش پاششی نسبت به غلطکی ارجحیت دارد و پودر حاصله از کیفیت بهتری برخوردار است.

  • وزن یک کیلویی


برچسب ها: خرید شیر خشک , خواص شیرخشک بزرگسالان , خرید پودر شیر خشک فله , خرید پودر شیر خشک خالص , خرید پودر شیر خشک تازه , خرید پودر شیر خشک اصل , خرید پودر شیر خشک ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط