تماس با ما 09036552500 جو دوسر پرک یک کیلویی درجه یک

مشخصات اصلی


قیمت: 130000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


خواص جو دوسر پرک

جو دوسر فوق‌العاده مغذی است و منبع بسیار خوبی از کربوهیدرات و فیبر است که شامل فیبر مقوی بتاگلوکان می‌شود . ضمنا جو دوسر نسبت به بیشتر غلات دیگر، پروتئین و چربی بیشتری دارد . جو دوسر سرشار از ویتامین‌ها ، مواد معدنی و ترکیبات گیاهی آنتی اکسیدانی است . جو دوسر سرشار از آنتی‌اکسیدان‌هایی مانند اَونانترامید است و همچنین جو دو سر حاوی بتاگلوکان است که فیبر محلول بسیار قدرتمندی دارد و باعث کاهش LDL و سطح کلی کلسترول می شود .

این محصول سرشار از مواد پروتئینی و قندی و همچنین حاوی چربی ، فسفر ، آهن ، کلسیم ، ویتامین A، و ویتامین‌های گروه B است و کسانی که از بیماری‌های پوست رنج می‌برند نباید استفاده از جو دو سر را فراموش کنند . جو دو سر خواص دارویی زیادی دارد که چند مورد آن به این شرح می‌باشد : درمان ضعف عمومی بدن ، درمان یبوست و بواسیر، درمان سنگ کلیه ، التیام زخم ، درمان نقرس ، درمان و پیشگیری از ورم مفاصل و کاهش کلسترول خون و همچنین کاهش وزن .
موارد مصرف
شما به شیوه‌های مختلف می‌توانید از مصرف جو دوسر در غذای‌تان بهره‌مند شوید . جو معمولا به شکل حریره‌ی جو برای صبحانه مصرف می‌شود ، به این صورت که جو را با آب یا شیر می‌پزند . حریره‌ی جو را معمولا فرنی یا حلیم جو قلمداد می‌کنند. از جو در مافین‌ها، گرانولا، کلوچه و سایر محصولات پخته شده نیز استفاده می‌شود .

کمک به کاهش وزن اگر قبل از غذا بخورید - کمک به استخوان سازی و افزایش توده عضلانی بدن اگر بعد از وعده غذایی بخورید - سرشار از فیبرو املاح مورد نیاز بدن - درمان یبوست - درمان ضعف بدن - کمک به کاهش چربی خون و کبد و قند خون



برچسب ها: خرید جو دوسر پرک , خواص جو دوسر پرک , خرید جو دوسر ژرک اصل , خرید جو دوسر پرک خارجی , خید جو دوسر پرک فله ای , خرید یولاف فله ای , خرید یولاف پرک فله ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط