تماس با ما 09036552500 رازیانه 200 گرمی همدانی نسابیده سبز

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


رازیانه بزرگ ترین داروی گیاهی برای تنظیم هورمونی خانم ها (فقط برای مصرف خانم ها )

رازیانه یک داروی گیاهی بسیار موثر در زمینه تنظیم هورمون های زنانه است، سن شروع عادت ماهانه در خانم ها (معمولا 12سالگی) بهترین زمان برای شروع مصرف رازیانه به صورت 1 استکان تا 1 لیوان دم نوش یا عرق، همراه با عسل یا خرما، در روز است.مصرف رازیانه در از بین بردن علائم پس از یائسگی مانند گرگرفتگی، خشکی و ضعف مفید است. رازیانه به همراه گل ساعتی در درمان یائسگی زودرس نیز اثربخش است. به دلیل اثر ضد اسپاسم آن در کاهش دردهای قاعدگی و دردهای گوارشی نیز می‌تواند استفاده شود. برخی مطالعات تاثیر آن رادر افزایش ترشح شیر مادر نیز نشان داده است.

رازیانه یکی از گیاهان دارویی مفید در
درمان سندرم روده تحریک‌پذیر (IBS) است. کسانی که از نفخ رنج می‌برند، می‌توانند اثر مفید رازیانه در کاهش این مشکل را تجربه کنند. ریشه رازیانه دارای مواد موثری است که باعث جلوگیری از انسداد عروق می‌شود، به این منظور باید جوشانده ریشه رازیانه را مصرف کرد.

همچنین به دلیل اثرات ضد التهابی آن غرغره دمکرده رازیانه برای درمان آفت‌ها و التهاب لثه مفید است. مصرف ترکیبات رازیانه و کاکل ذرت در دفع سنگ‌های کلیوی نیز مفید است. دمکرده رازیانه در درمان سرفه‌های خلط‌دار بویژه در اطفال می‌تواند کمک‌کننده باشد.(مزه رازیانه کمی شیرین است .)

مخلوط رازیانه، سکنجبین، عسل و عناب در درمان یبوست نیز می‌تواند مفید باشد. البته مصرف طولانی مدت رازیانه حتما باید زیر نظر پزشک باشد. مصرف زیاد آن ممکن است باعث حساسیت شود. مصرف آن در دوران بارداری نیز ممنوع است. مصرف زیاد رازیانه برای آقایان توصیه نمی‌شود، زیرا ممکن است کاهش میل جنسی را به دنبال داشته باشد.

افزایش تولید شیر با مصرف رازیانه

اکبری در ادامه خاطرنشان کرد: خانم‌های شیرده با مصرف رازیانه، می توانند میزان شیردهی خود را به طور قابل مشاهده‌ای افزایش دهند و نیاز به مصرف شیرخشک در نوزادان و مادرانی که کمبود ترشح شیر دارند برطرف و از این طریق به سلامت کودک خود و اقتصاد خانواده کمک می‌شود.

وی با بیان اینکه استفاده از رازیانه به صورت دم نوش که میزان و نحوه تهیه آن مانند چای معمولی است بسیار به صرفه است، گفت: استفاده رازیانه به صورت دم نوش مفیدتر و هزینه استفاده از آن، نسبت به عرق آن 10 برابر کاهش می یابد. همچنین مصرف رازیانه با این روش می تواند مشکل بسیار شایع عادت ماهانه‌های دردناک که منجر به مراجعه مکرر به مراکز درمانی و مصرف داروهای با عوارض زیاد می شود را برطرف کند.

رازیانه برای پوست نیز خواصی مفید دارد.

می‌توانید مخلوطی از پودر رازیانه، گلاب و روغن بادام را به صورت ماسک روی پوست صورت خود قرار دهید که باعث شفافیت و شادابی پوست می‌شود. این گیاه می‌تواند اثرات آرامبخشی نیز داشته باشد.

رازیانه حاوی استروژن گیاهی (فیتو استروژن) است که همان هورمون زنانه محسوب می‌شود، بنابراین مصرف آن در اختلالات قاعدگی نظیر تاخیر در قاعدگی، قطع قاعدگی یا برخی اختلالات تخمدان مفید است و باعث برقراری قاعدگی می‌شود.




250 گرمی






برچسب ها: رازیانه , گیاه زنان , بادیان رومی , افزایش دهنده سایز سینه خانم ها , نتظیم کننده هورمون جنسی زنانه , تقویت قوای جنسی زنانه گیاهی , خواص درمانی رازیانه , ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط