تماس با ما 09036552500 نبات قهوه ای چوب دار ارگانیک یک کیلویی

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


متشکل از شکر قهوه ای چغندر و نیشکر کاملا ارگانیک جایگزین نبات های سفید و زرد شیمیایی
✨ #نبات_قهوه_ای✨

✍️ نبات قهوه ای هم یک نبات است اما از نوع خاصش. نباتی که رنگ قهوه‌ای آن بخاطر پایه اصلی آن یعنی نیشکر است. این نبات از کریستاله کردن عصاره خالص نیشکر تولید می‌شود به نوعی ذوب کردن شکر قهوه‌ای و تبدیل کردن آن به کریستال به شکل تکه‌های نیمه شفاف. یک باور عمومی در خصوص نبات قهوه‌ای می‌گوید که این ماده غذایی نسبت به شکر و نبات معمولی سالم‌تر است .

✍️ سطح اندک شیرینی نبات قهوه‌ای

میزان ساکاروز نبات قهوه‌ای کمتر از قند قهوه‌ای است بنابراین اگر به دنبال طعم ملایم‌تر شیرینی در مصرف روزانه این مواد هستید، از این بابت نبات قهوه‌ای جایگزین مناسبی به حساب می‌آید.

🌱برای هضم نبات قهوه‌ای کافی است
از دیر باز استفاده از نبات برای رفع دل درد و مشکلات گوارشی در طب خانگی ما ایرانی‌ها جایگاه ویژه داشت است. نبات قهوه‌ای هم در این خصوص مثل بقیه هم صنف‌های خودش این خاصیت را در دل خودش به عنوان یک ویژگی اصیل حفظ کرده است. پس اگر به دنبال تسکین دل درد، رفع نفخ،رفع ترش کردن و بهتر کردن هضم غذای خود هستید این بار بجای نبات معمولی از نبات قهوه‌ای استفاده کنید تا از بقیه اثرات مفید آن هم استفاده کنید.



برچسب ها: خرید نبات قهوه ای خرید نبات قهوه ای چوب دار اصل , خرید نبات قهوه ای اصل , خرید نبات قهوه ای ارگانیک , خرید نبات چوب دار , خواص نبات قهوه ای اصل , خرید نب ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط