تماس با ما 09036552500 شامپو رزانا مخصوص طبع سرد

مشخصات اصلی


قیمت: 104000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


شامپو بدون سولفات اسید مواد نگهدارنده و رنگ
✨ #شامپو_گیاهی_رزانا✨

✍️ رزانا اولین شرکت تولیدی شامپوی گیاهی در ایران می باشد که مطابق با طبع پوست و موی افراد، در دو محصول شامپو گیاهی خنک کننده رزانا برای طبع گرم و شامپو گیاهی نرمال برای طبع سرد تولید شده است. این شرکت ضمن رفع معایب شامپو های شیمیایی، دست به تولید محصولاتی با خواص گیاهان طبیعی زده که بدون هیچگونه آسیبی، موجب تمیزی پوست و مو، تولید و رشد مو های جدید، افزایش ضخامت مو و باز شدن منافذ مسدود شده موی سر شده و با داشتن گیاهانی مثل نعنا و اکالیپتوس ضمن اثر خنک کنندگی، باعث کاهش ریزش مو می شود.

✍️از این شامپو علاوه بر شستشوی موی سر، می توان به عنوان ضدعفونی کننده گیاهی، بخور سرد، شامپو بدن و ماسک صورت نیز استفاده کرد. بدین شکل که برای شستشوی بدن به مدت 2 الی 3 دقیقه شامپو را بر روی تمامی پوست بدن ماساژ داده و پس از 10 الی 15 دقیقه، آبکشی شود. به عنوان ماسک صورت نیز بعد از خیس کردن صورت، باید به مدت 3 الی 5 دقیقه روی پوست بماند و برای لایه برداری، به مدت 2 دقیقه ماساژ داده شود و سپس با آب ولرم کاملاً شسته گردد.

  • قابل استفاده به عنوان شامپو سر، ماسک صورت و شامپو بدن
  • مناسب برای افراد با طبع سرد
  • دارای خواص درمانی




برچسب ها: خرید شامپو رزانا , خواص شامپو رزانا , خرید شامپو رزانا برای طبع گرم , خرید شامپو رزانا برای طبع سرد , خرید شامپو صد درصد ارگانیک , خرید شامپو بدون سول ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط