تماس با ما 09036552500 خارشتری(ضد سنگ کلیه) نیم کیلویی

مشخصات اصلی


قیمت: 36000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


خارشتر

گیاهی است یک ساله با ارتفاع کمتر از ٨٠ سانتی متر. برگ های آن متناوب و درشت هستند. گل های آن به رنگ زرد وکوچک اند. تمام اجزای گیاه بد بو هستند که البته خشک شده ی آن تا حدود زیادی این مساله را ندارد. این گیاه بومی اروپاست. در ایران هم در اغلب مناطق از جمله تبریز، آمل، دماوند، قصر شیرین و کاشمر شناسایی شده است.

دم کرده برگ خار شتر به هضم غذا کمک می کند، بازکننده ی گرفتگی و انسداد و اشتها آور است. اگر ریشه ی آن در سرکه پرورده شود همین خواص را دارد. عرق آن ضد سم، ضد سرطان است و برای کلیه، کبد و طحال مفید است. خارشتر شستشو دهنده كلیه ها ، سنگ شكن كلیه و مثانه و تقویت‌كننده كبد است ؛برای کاهش وزن و چاقی بدن نیز مورد استفاده قرار می گیرد،چون خاصیت مسهل و ملین دارد .
نوشیدن عرق خارشتر با چاقی و اضافه وزن مبارزه می‌کند.
عرق خارشتر یکی از نوشیدنی‌های مفید است که در رفع رسوبات کلیه و مبارزه با اضافه وزن و چاقی معجزه می‌کند.وی افزود: نوشیدن روزی 2 لیوان عرق خارشتر به خصوص افرادی که مستعد سنگ کلیه هستند، موجب رفع رسوبات کلیه و جلوگیری از سنگ می‌شود.

مصرف نوشیدنی‌های گازدار و آب میوه‌های غیرطبیعی حاوی بی‌‌کربنات بسیار مضر است که خارشتر این ترکیب را خنثی و از تشکیل رسوبات جلوگیری می‌کند.


Image result for ‫خارشتری‬‎


جهت دفع سنگ کلیه شستشوی مجاری ادراری سنگ کیسه صفرا و مثانه



برچسب ها: خواص خارشتری , خارشتری , خارشتری چیست , خواص خارشتر , خارشتر بیرجند , ترنجبین خارشتر , دم کردن خارشتر , عرق خارشتر , خارشتر و سنگ کلیه ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط