تماس با ما 09036552500 40 گیاه ضد آسم و سرماخوردگی و کرونا

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


این بسته 40 گیاه دارای گیاهای فوق العاده موثری برای پیشگیری و بهبود سرماخوردگی است . که طعم این دمنوش بسیار مناسب است . گیاهانی نظیر پر سیاوشان - رزماری - خار زوفا - بنفشه - خبازی - گل گاو زبان و ...زنجفیل یا زنجبیل قسمت زیرزمینی(ریزوم) گیاهی با نام علمی Zingiber officinalis و با نام عمومی Ginger است که از زمان باستان به عنوان دارو و غذا مورد استفاده بوده است.

زنجفیل دارای طبیعت بسیار گرم بوده و به عنوان فرآورده ای گیاهی، محرک و معرق می باشد.

نعناع نیز گیاهی خوراکی و دارویی با نام علمی Menttha piperita است که در ایران به نام نعناع فلفلی مشهور است. این گونه نعناع در جهان به نام(mint) و یا(Pepper mint) نامیده می شود.

آویشن گیاهی با نام علمی Thymus vulgaris می باشد که در جهان به نام Thyme مشهور است. این گونه گیاه در ایران به نام آویشن باغی مشهور است آویشن به علت وجود اسانس، حاوی ترکیبات فنلی با خاصیت بسیار قوی ضد میکروب به خصوص میکروب های تنفسی می باشد.

آویشن از قدیم به عنوان دارویی برای تسکین و درمان علایم و عوارض سرماخوردگی مصرف می شده و در سال های اخیر به شکل شربت آویش مصرف می شود. و چندین گیاه موثر دیگر ...




برچسب ها: 40 گیاه ضد سرماخوردگی , 40 گیاه معجزه گر ضد سرماخودگی , بهترین گیاهان ضد سرماخوردگی , گیاهان ضد سرماخوردگی , ضد سرماخوردگی , دمنوش های ضد سرماخوردگی , چه ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط