تماس با ما 09036552500 اسپری گیاهی تقویت مو فوکاریین مرس

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


عصاره فوکارئین آ. اس
جلوگیری از ریزش مو، جلوگیری از سفیدی زود هنگام مو، محرک رشد مو

ترکیبات اسپری ریزش مو گیاهی [فوکاروئین آ.اس]

لوسیون گیاهی فوکارئین ترکیب سه عصاره بابونه، پرک و برگ مورد در یک قوطی اسپری 120میل است. بابونه موهای ضعیف را تقویت می‌کند، به آن‌ها درخشندگی می‌بخشد و شوره‌های سر را از بین می‌برد.

در کنار بابونه، عصاره پرک وجود دارد. خانم‌ها می‌دانند که جو دو سر پرک چه تاثیر درخشانی در حفاظت از مو، درمان ریزش مو در دوران بارداری و پس از آن دارد. عصاره پرک اما تنها منحصر به خانم‌ها و دوران باراداری و پسابارداری نیست.

این عصاره به انواع موها کارگر می‌افتد. اگر موهایتان رو به سفیدی گذاشته، عصاره برگ مورد که در این محلول جا خوش کرده می‌تواند به رفع سفیدی و سیاه شدن آن‌ها کمک کند. برگ مورد البته همچون پرک و بابونه خاصیت تقویت‌کنندگی مو را نیز در خود دارد.

بله! اسپری ریزش مو گیاهی فوکارئین آ.اس علاوه بر جلوگیری از ریزش و سفیدی مو، آن‌ها را تقویت می‌کند و باعث می‌شود موهای پرپشتی داشته باشید. به همین دلیل می‌توان آن را در زمره بهترین اسپری رویش مو دانست.



برچسب ها: خرید فوکاریین آس , خرید فوکاریین مرس , خرید محصولات مرس , خرید داروی گیاهی ضد ریزش مو , خرید اسپری گیاهی فوکاریین , خواص اسپری گیاهی تقویت مو فوکاریی ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط