تماس با ما 09036552500 تخم شربتی درشت 200 گرمی

مشخصات اصلی


قیمت: 55000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی




تخم شربتی از قدیم به عنوان یک نوشیدنی سنتی بین ایرانیان جای داشته که علاوه بر رفع تشنگی برای متعادل نگهداشتن فشارخون و لاغر شدن بسیار موثر است.

خواص تخم شربت ,خواص دارویی تخم شربت ,فواید تخم شربت

استفاده از تخم شربتی در محلول آب یکی از بهترین مواد برای کم کردن وزن است که این متخصص تغذیه به آن اشاره کرد و گفت: دانه های ژلاتینی تخم شربتی بدون آنکه کالری داشته باشد تا مدت ها فرد را سیر نگه می دارد و به جای خوردن داروهای زیان آور برای کم کردن اشتها، می توان از تخم شربتی استفاده کرد.

فواید شگفت انگیز تخم شربتی

اگر تخم شربتی را در آب بریزید و نیم ساعت آن را رها کنید، خواهید دید که دانه های سیاه رنگ آن متمایل به خاکستری شده اند و ماده ی خمیری، لغزنده و ژل مانندی به جای مانده است؛ به همین دلیل، تخم شربتی برای شما مفید است زیرا در معده ی شما نیز چنین اتفاقی می افتد. تخم شربتی علاوه بر داشتن میزان بالایی از فیبر، محلولی ژله ای را تولید و به پاکسازی بدن کمک می کند. این ماده ی ژله ای با کند کردن فعالیت آنزیم ها بر روی کربوهیدرات ها، از تجزیه ی سریع آن ها در بدن جلوگیری می کند. تخم شربتی خواص زیادی دارد و این‌گونه نیست که فقط برای فصل گرما توصیه شود. این گیاه نام‌های دیگری از جمله بادروج، تره خراسانی، اوقیمن، حوک، بورنگ، صریرا و بادروج ابیض نیز دارد و از قدیم به عنوان یک نوشیدنی سنتی بین ایرانیان جای داشته است. در ادامه ضمن نگاهی به خواص تخم شربتی، چند روش استفاده از آن را بیان خواهیم کرد.

خواص تخم شربتی , خواص تخم شربتی برای لاغری , خاصیت تخم شربتی

خواص تخم شربتی
خواص تخم شربتی برای لاغری

استفاده از تخم شربت در محلول آب یکی از بهترین مواد برای کم کردن وزن است. دانه‌ های ژلاتینی تخم شربتی بدون آنکه کالری داشته باشد تا مدت‌ ها فرد را سیر نگه می‌ دارد و به جای خوردن داروهای زیان آور برای کم کردن اشتها، می‌توان از تخم شربتی استفاده کرد.

خواص تخم شربتی جهت بیماری‌های تنفسی

این دانه های ریز سیاه رنگ دارای خواص زیادی است از جمله برای درمان بیماری‌های تنفسی مفید است. مخلوطی از آن با زنجبیل و عسل در درمان آسم، سرفه، سرماخوردگی، آنفلوانزا و برونشیت موثر است.

• به تعادل گلوکز خون کمک می کند (برای بیماران دیابتی عالی است).
• جایگزین بسیار خوبی برای تخم مرغ است. تنها کافی است آن را با آب مخلوط کنید و ژله ی به دست آمده را به جای تخم مرغ، در غذاهای خود استفاده کنید.
از زمان های قدیم آزتک ها از این دانه ها به همراه ذرت به عنوان ماده ی غذایی استفاده می کردند. سال ها است که مردم مکزیک به خواص مقوی این دانه ها پی برده اند و از آن استفاده می کنند.
مردم ایران هم از طرفداران تخم شربتی هستند و از آن برای رفع عطش استفاده می کنند.

خواص  تخم شربت ,خواص دارویی  تخم شربت ,فواید  تخم شربت




برچسب ها: تخم ریحان , تخم ریحان خوراکی , تخم ریحان شربیتی , تخم مرو , تخم شربت , تخم شربتی چیست , خاصیت تخم شربتی بر لاغری , خرید تخم شربتی ریحان ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط