تماس با ما 09036552500 تمبرهندی تایلندی کشتی اصل دو عددی 250 گرمی

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


هضم سریع و راحت غذا با مصرف تمر هندی

تمر هندی، میوه‌ای دارای فیبر بسیار بالایی است. فیبر در مواد غذایی علاوه بر جلوگیری از انواع سرطان‌ها به هضم راحت غذاها و بهبود عملکرد دستگاه گوارشی کمک زیادی می‌کند. برای جلوگیری از زخم‌های معده‌ای و رفع التهاب‌های گوارشی می‌توان به مصرف این میوه روی آورد. همچنین ملین موجود در این میوه قابلیت رفع مواد مانده در روده را دارد و عملکرد روده را افزایش می‌بخشد.

تمر هندی، بهبود بخش عملکرد قلب و کاهش وزن

یکی از تأثیراتی که مصرف تمر هندی بر بدن انسان می‌گذارد، کاهش کلسترول در بدن است. به دلیل وجود فیبر در این میوه و همچنین موجود بودن ویتامین C و آنتی اکسیدان‌ها، تمر هندی از بروز بیماری‌های قلبی جلوگیری می‌کند و گردش خون را بهبود می‌بخشد. علاوه بر آن تمر هندی دارای اسید هیدرو کسی سیتریک است که با کاهش اشتها در فرد و رفع آنزیم‌های چربی در بدن به کاهش وزن افراد کمک می‌کند.

تمر هندی، خواص ضدالتهابی و تقویت کننده سیستم ایمنی بدن

تمر هندی دارای خواص ضد التهابی در افراد است. این میوه از بروز عفونت‌ها جلوگیری می‌کند و دردهای گلو را التیام می‌بخشد. نقرس، فونت‌های چشمی و روماتیسم از مواردی است که خاصیت ضد التهابی این میوه می‌تواند درمان کند.. علاوه بر آن وجود ویتامین C در این میوه می‌تواند ایمنی بدن فرد را افزایش دهد.

کاربرد و طرز استفاده از تمر هندی

از تمر هندی در موارد بسیاری می‌توان استفاده کرد. برای درمان زخم‌ها و اثرات زردی در بدن انسان ابتدا باید مقداری آب را روی تمر هندی بریزید و روی حرارت گاز قرار دهید تا به خوبی بجوشد سپس هر روز دو بار از این جوشانده را مصرف کنید و اثرات آن را مشاهده کنید. همچنین این میوه را در تهیه سس سمبوسه می‌توانید با آب مخلوط کنید.


به جهت درمان یبوست دو ق غ تمبرهندی را در یک پارج آب شیشه ای بریزید با کمی شکر قهوه ای و گلاب و خاکشیر میکس کنید هر صبح و ظهر یک استکان بخورید درمان قطعی خشکی مزاج است




برچسب ها: خرید تمبر هندی اصل , خواص تمبرهندی , خرید تمبر هندی تایلندی , تمبرهندی شور , خرید تمبرهندی اصل , خرید تمبرهندی کشتی , خرید تمبرهندی اصل برای یبوست , خرید ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط