تماس با ما 09036552500 غنچه زرد 110 گرمی تمیز

مشخصات اصلی


قیمت: 69000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


خواص غنچه نسترن زرد:

غنچه نسترن زرد سرشار از ویتامین آ، ویتامین ث، ویتامین های گروه ب، پتاسیم، کلسیم، آنتی اکسیدان و فیبر است. جالب است بدانید که میوه نسترن 20 برابر لیمو شیرین دارای ویتامین ث است. غنچه نسترن زرد یک سم زدای قوی است و برای سلامت کبد و کلیه ها بسیار مفید است.

همچنین دمنوش آن به شدت ادرار آور است. جوشانده گل نسترن به دلیل دارا بودن مقادیر زیاد ویتامین ث می تواند در درمان سرماخوردگی موثر باشد. همین مقدار زیاد ویتامین ث و آنتی اکسیدان سبب می شود تا سیستم ایمنی بدن بسیار قوی شود و سلول های سرطانی رشد نکنند. این غنچه اعجاب انگیز کاهنده فشار خون و کلسترول نیز هست. پس اگر به این بیماری ها دچار هستید، از دمنوش یا جوشانده نسترن غافل نشوید.

روش مصرف غنچه نسترن زرد:

از غنچه نسترن زرد به صورت های مختلف می توان استفاده کرد. این گل را به صورت دمنوش یا جوشانده می توان مصرف کرد. برای تهیه آن کافیست یک قاشق از غنچه نسترن زرد را با یک قاشق چای به مدت ۱۵ الی ۲۰ دقیقه دم کنید. همچنین از دمنوش این گیاه در کاهش تب و تسکین خستگی چشم‌ها استفاده می‌شود.

می توان به صورت ترکیبی همراه با چای سیاه دم کرد تا عطر خوشی به چای اضافه شود. از گلبرگ های خوشبو این گل به عنوان چاشنی معطر برای خوراک های گوشتی و ماست و … نیز می توان استفاده کرد. همچنین می توان با نمک و به صورت چاشنی بر روی خیار و … میل نمود. همچنین می توان از گلبرگ های این گل مربا تهیه کرد.

میتوان در دمنوش های ضد سرماخوردگی استفاده کرد



برچسب ها: خرید غنچه گل زرد , خرید غنچه زرد , خواص غنچه زرد , خواص غنچه زرد الص , خرید غنچه گل نسترن , خرید غنچه گل زرد تمیز , خرید غنچه نسترن ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط