تماس با ما 09036552500 قرص کراجینسینگ 60 تایی برای دوماه مصرف چاق کننده قوی

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


. ضدالتهاب قوی

این گیاه دارای مقادیر زیادی آنتی‌اکسیدانِ طبیعی بوده و خاصیت ضدالتهابی دارد. تحقیقاتی روی این ریشه فوق‌العاده صورت گرفت و نتیجه نشان داد که عصاره آن دارای ترکیباتی است که نه‌تنها جلوی بروز التهاب را می‌گیرد، بلکه ظرفیت آنتی‌اکسیدان سلولی را نیز بالا می‌برد. در نتیجه مصرف آن برای اگزما فوق‌العاده است و التهاب ناشی از این بیماری را به سرعت درمان می‌کند.

بهبود عملکرد ذهنی

قرص جنسینگ باعث بهبود عملکردهای ذهنی مانند حافظه و رفتار خواهد شد. ترکیبات موجود در ریشه این گیاه، مثل Ginsenoside (جینسینوساید) و ویتامین K می‌تواند از شما در برابر آسیب‌های مغزیِ ناشی از رادیکال‌های آزاد محافظت کند.

برطبق مطالعه‌ای که در همین مورد بر روی ۳۰ نفر صورت گرفت، شرکت‌کنندگان بعد از ۴ هفته مصرف ۲۰۰ میلی‌گرم جینسینگ آسیایی، عملکرد ذهنی‌شان تا حد قابل توجهی بهتر شد. حتی نتیجه بعضی از مطالعات، نشان داد که محاسبات ریاضیِ خیلی از افراد بعد از مصرف این گیاه بهتر شد و خونسردیِ بیشتری در حین انجام فعالیت‌های ذهنی دارند.



برچسب ها: خرید قرص جینسینگ , خرید قرص جینسینگ اصل , خواص قرص جینسینگ , قرص کراجینسینگ , خواص قرص جینسنیگ , قرص گیاهی چاق کننده کراجینسنیگ ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط