تماس با ما 09036552500 برگ سدر خشک شده 150 گرمی

مشخصات اصلی


قیمت: 30000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


از خواص گیاه سدر چه میدانید؟

ریزش مو را متوقف کنید:یکی از مهم ترین خواص سدر مقوی کردن مو است و موها را تقویت می کند و از ریزش مو جلوگیری می کند اما برای ریزش مو باید مو را طبقه بندی کرد. افرادی که منافذ گشادی در پوست سرشان دارند و قطر موهای شان زیاد است ، از آنجا که گیاه سدر حالت قابض دارد ، برای این تیپ ریزش ها ایده آل است اما افرادی که پوست خشک دارند و منافذ موهای شان تنگ است ، ‏معمولا موهای نازکی دارند.این افراد نباید از سدر استفاده کنند و به جای آن ترکیباتی که عصاره گرم دارند مانند سیر ، فلفل یا عصاره بادام استفاده کنند.در این حالت منافذ پوست باز می شود و موها می توانند از این منافذ بیرون بیایند.

صمغ سدر برای شوره سر:شوره سر یکی از مشکلاتی است که علل بسیاری می تواند داشته باشد اما یکی از درمان هایی که می توان برای آن در نظر گرفت ، سدر است. گیاه سدر صمغی دارد که می توان آن را در آب حل و روی سر استفاده کرد. این ترکیب در افرادی که شوره سر دارند اثری معجزه آسا دارد.

رفع جای زخم:برای بهتر کردن جای زخم هم می توان از سدر استفاده کرد. البته اگر جای زخم کهنه و عمیق باشد نمی توان چندان امید داشت که سدر کاری بکند اما اگر زخم سطحی باشد میشود پودر آن را با آب مخلوط کرد و روی زخم مالید و بعد از چند دقیقه بشویید. یادتان باشد دفعات زیادی باید این کار را انجام دهید.

لایه برداری با برگ سدر:برگ سدر در ترکیبات آرایشی و شامپوها زیاد استفاده می شود. از این برگ ضمادی تهیه می شود که اگر بدن را با آن بشویند ، به ترمیم زخم ها و پاک سازی پوست کمک می کند. استفاده از سدر در افرادی که پوستی چرب دارند ، راحت تر است. اگر بخواهید سدر اثر معمولی داشته باشد با آ ب و اگر بخواهید اثرش تقو یت شود با کمی سرکه و آب مخلوط کنید و خوب که به هم خورد روی پوست بمالید و بگذارید خشک شود بعد با دست به صورت دورانی آن را ماساژ دهید و در اصطلاح اسکراب کنید.

ضد صفرا:سدر گیاهی قابض است و از نظر دفع صفرا یک ریزش‌دهنده مناسب صفرای بدن است. از خواص سدر، خاصیت تصفیه‌کنندگی خون و پاکسازی اخلاط مختلف خصوصاً صفرا از بدن می باشد‌



برچسب ها: برگ سدر , خرید برگ سدر خشک , خواص برگ سدر , خرید برگ سدر اصل , برگ سدر خشک شده , برگ سدر اصل , خرید برگ سدر تازه ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط