تماس با ما 09036552500 سعد کوفی(تقویت کننده حافظه) 75 گرمی

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی



برای افزایش حافظه : نمك و چربی اشباع كمتری مصرف كنید .چربی امگا 3 را كه در ماهی زیاد است، بیشتر مصرف كنید. تمشك، توت فرنگی ، اسفناج وسیر بیشتر مصرف كنید، سویا را هفته ای یكبار در برنامه اتان بگنجانید و مكمل اسید فولیك، B12، ویتامینE برایتان مفید است.

مواد ‏افزودنی به غذاها برخی داروها مثل داروهای مخدر مسكن و انتی هیستامین و آرام بحش و نیز ‏كشیدن سیگار در این زمینه اثر دارد . استفاده از یادداشت و مرور مطالب می تواند به تقویت ‏حافظه كمك كند از طرفی تغذیه نیز بر حافظه تاثیر داردقند چربی و نمك باید كمتر مصرف شود ‏ولی مصرف میوه در رژیم غذایی باید رعایت شود.

سعد کوفی از نظر طبیعت طبق رأی حکمای طب سنتی خشک و نسبتاً گرم است و از نظر خواص معتقدند که خوردن آن مدّر است یعنی ترشح ادرار را زیاد می کند و قاعده آور است .

دهانۀ عروق را باز کرده و عفونتها را خارج می سازد. جهت کاهش سردردهای سرد ، بدبویی بینی ، روشن کردن و جلای رنگ رخسار ، برای خفقان ، یرقان ، زخمهای معده ، تقویت معده ، هاضمه ، اعصاب، افزایش نیروی جنسی و اشتهای به غذا مفید است .

سعد را با آب بسایید و در ظرف سفالی بر آتش بگذارند تا آب آن جذب شود ، و هر روز ناشتا قدری از آن را بخورند ، برای تقویت معده ، رفع سوزش دهانۀ معده که در اثر بدهضمی غذا ایجاد شده باشد و همچنین برای رفع بدبویی دهان که منشاء آن بدی هضم معدی باشد ، مفید است .

اگر از جوشاندۀ آن به صورت قطره در گوش چکانیده شود برای رفع سنگینی شنوایی مفید است . اگر دندانها و لثه ها را با گرد آن بشویند و مالش دهند برای خوشبویی دهان و تقویت دندانها و لثه ها و سفت کردن لثه ها مفید می باشد .

اگر گرد آن را داخل صابون کنند صابون بسیار معطر و خوشبو میشود.پاشیدن گرد سعد روی زخمهای کهنه برای رویانیدن گوشت مفید است . اگر 30 گرم سعد را در 450 گرم سرکه رقیق جوشانیده باشند خوردن آن به تدریج ظرف 4-3 روز که هر بار 30 گرم خورده شود

برای دفع اقسام کرم معده کرم کدو مفید و موثر است . اسراف در خوردن و یا خوردن آن به طور مداوم مضّر است و موجب ایجاد اختلال درخون می شود.

حضرت علی (ع) فرموده اند:” کسی که کمی زعفران خالص و کمی سعد(سعد کوفی) را با مقداری عسل مخلوط کند و روزانه دو مثقال از آن را بنوشد آنقدر حافظه اش قوی خواهد شد که بیم آن می رود که ساحر شود .

البته طبیبعی است تأثیر کامل این دارو بستگی به فراهم بودن سایر شرایط و نبودن مانع از تأثیر آنها دارد.


سعد کوفی 75 گرمی اصلی بدون خاک



برچسب ها: سعد کوفی , سعد , سعد کوفی چیست , خاصیت سعد کوفی , خرید سعد کوفی , گیاه سعد کوفی , صعد کوفی , سعد کوفی ضیایی ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط