تماس با ما 09036552500 خرید ریشه کندوش هندی 50 گرمی اصل

مشخصات اصلی


قیمت: 280000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


کندش چیست؟

کندش چیست؟ سؤالی که قطعا بعد از شنیدن نام این گیاه خواهید پرسید اما خوب است بدانید کندش گیاهی است با برگ‌های سبز که قسمت پر خاصیت آن برای انسان ریشه این گیاه است. پوستش رنگی سیاه و درون آن سفید است. این گیاه به شدت بوی تندی دارد و باعث عطسه می‌شود. همچنین پودر آن می‌تواند دچار التهاب در چشم شود.

درمان قطعی ریزش مو با هر منشا یی

طرز تهیه کندش چگونه است؟

همانطور که گفته شد کندش یک گیاه وارداتی است که از ریشه آن استفاده می‌شود. اما خود ریشه نیز به همان شکل قابل استفاده نیست. برای تهیه کندش در ابتدا باید آن را تکه تکه کرد و در ادامه خرد کنند. وقتی کندش به قطعات کوچکی تبدیل شد برای آسیاب کردن و تبدیل شدن به پودر کندش اصل مناسب شده است.

بعد از تبدیل این ریشه به پودر زمان آن رسیده که روغن آن گرفته شود. زمانی که روغن این گیاه گرفته شد برای استعمال خارجی مناسب بوده و می‌توان روغن گندش برای تقویت مو دوسه ساعت قبل استحمام به کف سر به ارامی ماساژ بدهید

خواص کندش

نوعی ریشه بوته ای بنام کازران یا کندوس که از مرزهای پاکستان و افغانستان وارد ایران میشود بومی کشوز هندوستان و سوریه است

از پودر ریشه کندوش در ساخت پودر انفیه عطسه آور و یا استفاده در روغن ضد درد و یا روغن تقویت مو استفاده میشود

کندوش اصلی همانطور که در عکس مشاهده میکنید بسیار ضغیف پوسته اطراف رنگش مشکی و قهوه ای بریده بریده هست که طعم تند دارد و مغز آن کمی بویی مشابه بوی برنج میدهد

در طب سنتی از این گیاه استفاده زیادی می‌شد که ما در اینجا قصد داریم به‌طور جداگانه آن‌ها را بیان کنیم و در آخر به مهم‌ترین خاصیت کندش یعنی تقویت مو و رویش مجدد آن بپردازیم.

۱. خواص مفید کندش برای درمان سینوزیت

یکی از مشکلاتی که برای اکثر افراد جامه با فرا رسیدن فصل پاییز و زمستان رخ می‌دهد عود کردن سینوزیت و سردرد آن است. پودر این گیاه می‌تواند راهی برای درمان سینوزیت مزمن یا حاد باشد. شما باید پودر این گیاه را با روغن بادام شیرین و یا روغن گل بنفشه مخلوط کرده و بعد از آن استفاده کنید.

فرد بیمار با بوییدن این گیاه شروع به عطسه کردن می‌کند. این امر باعث باز شدن مجاری و خروج ترشحات از بینی وی شده که مانع از جمع شدن ترشحات و عفونت می‌شود.

۲. تسکین دهنده دردهای عضلانی و مفاصلی

یکی دیگر از خواص این گیاه کمک به تسکین دردهای عضلانی و مفاصلی است. شما می‌توانید با استفاده از روغن این گیاه به دردهای مفاصلی و عضلانی خود کمک کنید.

۳. رفع بی‌حسی دست و پا

افرادی که با موضوع بی‌حس شدن دست‌ و پا روبرو هستند می‌توانند با استفاده از این گیاه مشکل خود را بر طرف کنند. لازم به ذکر است که این گیاه طبع گرم و خشکی دارد که همین موضوع می‌تواند کمک بزرگی به رفع بی‌حسی کند.

۴. ترمیم ضرب‌خوردگی و شکستگی با روغن کندش

علاوه بر خاصیت‌هایی که برای روغن کندش در مورد عضلات و بی‌حسی گفته شد بیمارانی که دچار شکستگی یا ضرب خوردگی شده‌اند هم می‌توانند با استفاده از روغن کندش به بهبود ضرب‌خوردگی و شکستگی خود کمک کنند.

۵. کندش مفید برای پوست

اگر بر روی پوست بدن خود لکی دارید که می‌خواهید با استفاده از روغن آن را برطرف کنید روغن کندش بهترین برطرف کننده لکه‌های سفید بر روی بدن است. البته علاوه بر این کندش توانایی بر طرف کردن چین و چروک صورت را نیز دارد.

۶. بهوش آوردن بیمار

افرادی که دچار حملاتی مانند صرع می‌شوند یا به شکلی این چنینی از هوش می‌روند را می‌توان با روغن کندش بهوش آورد. در چنین مواقعی باید شما چند قطره روغن کندش را در بینی بیمار چکانده تا بهوش آید.

کمک به رویش مجدد مو مهمترین خاصیت روغن کندش

همان‌طور که در قبل هم گفته شد از مهمترین خواص کندش رویش مجدد مو است اما باید بدانیم از روغن کندش برای رویش مجدد و تقویت ابرو، مژه، ریش و ... هم استفاده می‌شود که برای خرید از عطاری کندش اصل را دریافت کنید.

۱. روغن کندش برای رویش مجدد موی سر

خواص کندش برای رویش مو : وقتی از روغن کندش برای رویش مجدد موی سر به شما توصیه می‌کنیم باید بدانید از یک محصول اعجاز آور صحبت کرده‌ایم. قدرت بالای این روغن برای رشد موها بی‌مانند است و هر فردی با استفاده از این روغن برای رشد مجدد موهای سر خود می‌تواند استفاده کند و نتیجه فوق‌العاده آن را ببیند. هرچند طول درمان آن کمی زیاد است اما اگر از کندش سوری استفاده کنید به نتیجه خواهید رسید.

۲. تقویت کننده ابرو و مژه

روغن این گیاه برای رشد مجدد و تقویت مژها نیز می‌تواند عالی عمل کند. خانم‌هایی که با مشکل رویش ابرو و مژه مواجه هستند می‌توانند با استفاده از این روغن شاهد رویش و تقویت ابرو‌ها، مژهای خود باشند که این نشان دهنده فواید کندش برای رویش مو در صورت است.

۳. رویش مجدد و تقویت ریش

اگر با مشکل رویش ریش در بخشی یا همه صورت خود مواجه هستید می‌توانید از روغن کندش بهره بگیرید. فقط کافی است که روغن را در محل مورد نظر مالش دهید تا اثرات بی‌نظیر آن بعد از طول درمان برای شما روشن شود.

۴. درمان ریشه ضعیف و استحکام بخشیدن به مو

ریشه موهای ضعیف را باید با روغن کندش دست ساز تقویت کنید تا شاهد استحکام تارهای مو و تقویت ریشه موهای خود باشید.



برچسب ها: خرید کندوش , خواص کندوش هندی , خرید ریشه کندوش هندی , خواص ریشه کندوش هندی , نام دیگر ریشه کندوش هندی , عکس اصلی ریشه کندوش , کندوش ریشه , خرید ریشه کندوش ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط