تماس با ما 09036552500 جدوار سیاه 10 گرمی اصل

مشخصات اصلی


قیمت: 89000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


خواص جدوار سیاه :

نیرو دهنده، محرک، ضد التهاب، ترمیم کننده زخم ها، ضد نفخ و خلط آور می باشد. ريزوم گیاه محرک عمل هضم و به صورت چاشنی یا دم‌کرده آب دهان و شیره معده را زیاد می ‏کند.

درمان با جدوار سیاه :

  • اگر به اندازه نیم یا 1 گرم آن را سائیده با آب گرم بنوشند دردهای داخلی نظیر قولنج، درد معده، سنگ مثانه، سختی دفع ادرار را آرام مى‏ كند هم‏چنين مخلوط آن با سرکه یا گلاب مسکن دردهای ظاهری می باشد و در آماس‏ هاى بلغمى، صفراوى و سوداوى نظير ورم زیر بغل، كشاله ران، خيارک، خنازير و زخم‏ هاى سخت و دیر علاج موثر می باشد.
  • خوردن حدود 20/ 1 گرم آن با گلاب در انسداد كبد، قرحه مثانه، دشوارى زایدن، صرع كودكان، ضعف نيروى جنسى و تپش قلب موثر و ماليدن آن در بواسير سودمند می باشد. چنانچه قبل از زايمان به مدت 7 روز هر روز حدود 2/ 1 گرم آن را با آب تاجريزى، شيره خارخسک و گلاب تناول نمايند وضع حمل را آسان و در ضعف بعد از زايمان و خونروى زياد نفاس موثر می باشد.
  • جدوار به‏ طور موضعى از بين برنده پيسى، لكه‏ هاى سياه صورت و آثار زخم می باشد و زخم ها را التيام مى ‏بخشد. مقدار خوراک آن در تب ربع حدود 20/ 1 گرم و در ضعف نيروى جنسى 5/ 2 گرم می باشد.



برچسب ها: خرید جدوار سیاه اصل , خرید جدوار سیاه , خرید بیش گیاه , خرید گیاه گیاه جدوار سیاه , جدوار سیاه اصل ژ , جدوار سیاه اصل مالزی , جدوار سیاه عطاری ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط