تماس با ما 09036552500 شربت گیاهی دیناری کبد نیاک

مشخصات اصلی


قیمت: 82000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


فواید شربت دیناری کبد

  • کمک به بهبود یرقان
  • موثر در دفع سودا و صفرای اضافی از کبد
  • کمک به باز شدن سده‌‎های کبد
  • موثر در بهبود بیماری‌هایی که با مشارکت کبد اتفاق می‌افتند.
  • برخورداری از ترکیبات گیاهی
  • قیمت عالی در مقایسه با کارایی مناسب

ترکیبات تشکیل دهنده

ترکیبات شربت دیناری کبد نیاک، شامل کاسنی، ریوند، افسنطین و بنفشه است. در ادامه به تشریح آثار هر یک از این گیاهان در بهبود سلامت کبد می‌پردازیم.

کاسنی: این گیاه علفی حاوی ویتامین‌هایی همچون ویتامین ث و ای، و مواد معدنی نظیر آهن و روی است. این گیاه فواید درمانی پرشماری برای بدن دارد که کمک به کاهش وزن و پیشگیری از بیماری‌های گوارشی صرفاً برخی از آن‌ها است. کاسنی دارای طبیعت سرد بوده و عرقی که از آن گرفته می‌شود نیز برای کاربردهای درمانی مختلفی به کار می‌رود. این عرق، میزان کلسترول خون را کاهش می‌دهد و در از بین بردن سموم و مواد زائد از بدن و کبد، دفع ساده‌تر صفرا، سبک کردن بار کبد، بازسازی سلول‌های کبدی، مقابله با بیماری‌های مزمن کبدی، رفع تنبلی کبد و... موثر است.

ریوند: این گیاه دارویی، دارای طبیعت کمی گرم و خشک است که مقداری رطوبت نیز دارد و از آن برای بهبود مشکلات معده، یبوست، یرقان، خون‌ریزی داخل، سردرد و دندان درد استفاده می‌شود. گیاه ریوند، در تقویت کبد و گشایش انسدادهای کبدی اثر بسیار خوبی دارد و به همین دلیل از آن در تهیه شربت تقویت کبد دیناری نیاک استفاده شده است.

افسنطین: این گیاه غیر بومی، طبیعت حدودا خشک تا مرطوب دارد و فواید و تأثیرات مثبت آن برای بدن، پرشمار و قابل توجه است. افسنطین دارای اثرات ضد هپاتیتی می‌باشد و این موضوع را در حیوانات به نمایش گذاشته است. اثر ضد هپاتیتی این گیاه با کاهش اکسیداسیون و ایجاد خواص ضد التهابی خود را نشان می‌دهد و صدمات کبدی را کم می‌کند. افسنطین در پاکسازی انسدادهای کبدی نیز موثر است.

بنفشه: این گیاه در پاکسازی کبد اثر مطلوبی دارد و در رفع صفرا و تصفیه خون مفید می‌باشد. وجود این گیاه در شربت دیناری کبد نیاک موجب بهبود آثار این شربت شده است.



برچسب ها: خرید شربت دیناری کبد , خواص شربت دیناری کبد , خرید شربت دیناری کبد نیاک , شربت دیناری گیاهی , شربت گیاهی دیناری , شربت دیناری اصل , شربت کبد نیاک ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط