تماس با ما 09036552500 روغن رزماری 60 میلی خالص دست ساز پایه زیتونی تقویت مو

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


روغن رزماری خالص و غلیظ
روغن رزماری اصل و رشد مو ها
اروپایی های قدیم این روغن را به منظور تقویت ریشه مو استفاده می نمودند اما با گذشت زمان به این نتیجه رسیدند که روغن رزماری اصل می تواند برای رشد مجدد موها مناسب باشد . البته ناگفته نماند این روغن نمی تواند کارایی همچون روغن مار داشته باشد اما در حدی می تواند برای پوست سر ، ریشه مو و افزایش موهای شما موثر واقع شود طوری که عده ای از حکیمان این گیاه را اکسیر جوانی می دانند .
استفاده از این روغن برای رشد سریع ریش و سبیل
بسیاری از افرادی که در شرف بلوغ هستند و دارای پیاز موی ضعیف در قسمت های ریش و سبیل هستند ، با استفاده از بهره گیری خواص روغن رزماری میتوانند در کوتاه مدت پیاز این قسمت از موهای بدن خود را تقویت نمایند و به روند رشد سرعت بخشند .
خواص روغن رزماری اصل برای تقویت حافظه
مطالعات اخیر نشان می دهند رزماری به دلیل داشتن ترکیبی به نام کارنوزیک اسید، که نوعی محافظت کننده از سلول های مغز و مانع از تخریب آنها می شود ، از بروز آلزایمرپیشگیری می کند . حتی تصور می شود بوییدن این گیاه سبب تفویت حافظه می شود.
روغن رزماری اصل و پیشگیری از سرطان
رزماری به دلیل داشتن ترکیبات ضد سرطان قوی مانند کارنوزول، آنتی اکسیدان های قوی و سایر ترکیبات ضد توموری و ضد التهابی از وقوع بسیاری از سرطانها پیشگیری می کند .
روغن رزماری اصل مناسب برای کاهش درد های مفصلی و ماهیچه ای
رزماری به عنوان درمان طبیعی در کاهش درد های مفصلی و ماهیچه ای در بیماری هایی مانند آرتروز، روماتیسم و … مورد استفاده قرار می گیرد . ماساژ با روغن استخراج شده از این گیاه باعث کاهش درد در این بیماری ها می شود روغن رزماری اصل را به عنوان یک مسکن قوی می شناسند که می تواند برای تسکین درد های مفصلی مفید باشد .
روغن رزماری اصل کمکی برای کاهش استرس و درمان التهاب



برچسب ها: خرید روغن رزماری اصل , خواص روغن رزماری , خرید روغن گیاه رزماری , خرید روغن گیاهی رزماری , روغن روزماری , روغن رزماری اصل , روغن اکلیل کوهی ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط