تماس با ما 09036552500 خرید پودر جوهر قند 70 گرمی

مشخصات اصلی


قیمت: 59000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


کاربرد جوهر قند

بلانکیت برای اولین بار برای سفید کردن خمیرهای مکانیکی در دهه 1930 استفاده شد. در ابتدا از جوهر قند در مقادیر کم به عنوان پودر استفاده می‌شد.
اما اثر سفید کننده محدود بود، زیرا زمان سفید کردن و دما بسیار پایین بود. نتایج خوب زمانی به دست آمد که اکسیژن اتمسفر حذف شد.
با معرفی فرآیندهای سفید کنندگی مداوم، استفاده از محلول‌های اختصاصی دی تیونیت یا همان جوهر قند، برای اطمینان از اختلاط همگن آن‌ها با استاک ضروری شد.
گزینه دیگر استفاده از محلول‌های سرد و قلیایی شده بلانکیت است. در دماهای کمتر از 10 درجه سانتی گراد، این محلول‌ها به قدری پایدار هستند که می‌توان آن‌ها را برای مدت طولانی نگهداری کرد.

بلانکیت در سفید کردن خمیرهای بازیافتی بسیار مؤثر است زیرا یک عامل احیا کننده قوی است و می تواند به طور مؤثر با رنگ‌های موجود در خمیر واکنش نشان دهد. همچنین برای حذف رنگ از کاغذ بازیافت شده‌ی رنگی و تولید کاغذ بدون کربن نیز استفاده می‌شود.

استفاده در رنگهای VAT

رنگ‌های VAT ، به گروهی از رنگ‌ها گفته می‌شود که فرآیند رنگرزی آن‌ها در یک خمره یا سطل انجام می‌شود. اصلی‌ترین رنگ VAT نیز رنگ نیلی می‌باشد.

رنگهای Vat با استفاده از جوهر قند (دی تیونات سدیم) به عنوان عامل احیا کننده و هیدروکسید سدیم به عنوان قلیایی، مورد استفاده قرار می‌گیرند.

سفید کردن پالپ

بلانکیت یا جوهر قند که گاهی اوقات به آن دیتیونیت نیز می‌گویند، یک عامل احیا کننده قوی است و در آسیاب معمولاً از این ماده استفاده می‌شود.
دیتیونیت تقریباً بدون انحلال اجزای پالپ، به طور انتخابی کروموفورها را به ساختارهای بی‌رنگ یا کم رنگ تبدیل می‌کند، بنابراین جوهر قند یک ماده شیمیایی سفید کننده به حساب می‌آید.

از کاربردهای دیگر بلانکیت در صنایع مختلف می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • صنایع غذایی
  • چرم سازی
  • تصفیه آب
  • تصفیه گاز
  • عکاسی
  • نساجی
  • بازیافت
    و….



برچسب ها: خرید جوهر قند , خواص جوهر قند , مضرات جوهر قند , جوهر قند نبات , خرید جوهر نبات , خرید جوهر سفید کننده قند , خرید جوهر قند اصل ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط