تماس با ما 09036552500 ریشه کما اصل (بور بور) 110 گرمی

مشخصات اصلی


قیمت: 60000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


ریشه کما یک گیاه بیابانی دارویی می باشد که به منظور رفع نفخ و مشکلات گوارشی بیشتر به شکل آسیاب شده مورد استفاده قرار می گیرد، ریشه گیاه کما دارای خواص مختلف دیگری نیز می باشد که در این مطلب به معرفی آن پرداخته ایم.

در شهرهای شمال خراسان از ریشه گیاه انغوزه یا کما برای تهیه نوعی آش برای دفع انگل در معده و روده کودکان استفاده میشود این گیاه بوی بسیار تندی دارد

با توجه به دمای هوا بیشتر از اوایل اسفند شروع شده و تا اواسط فروردین ماه ادامه می یابد. بعد از آن دوره خواب بوته های نابالغ آغاز و تا بهار سال آینده به طول می انجامد. این گیاه در طی ۴ تا ۶ سال از رشد تولید بذر ندارد، کم کم در سال آخر حیات گیاه رشد زایشی خود را آغاز خواهد کرد و با شکل گرفتن اندام های زایشی همراه می شود که به این اندام ها قرنه گفته می شود.

از ریش گیاه و یا برخی قسمت ها در پایین ساقه و یقه ساقه با عمل تیغ زدن در اواخر فصل بهار شیره خاصی در طی فصل تابستان خارج می گردد که این شیره در مجاورت هوا کم کم سفت می شود و با نام آنغوزه توسط اشخاص و بیماران مورد استفاده قرار می گیرد. آنغوزه دارای طعمی گس و گزنده می باشد که در بعضی از گونه ها طعم تلخ و بویی خاص داشته و خیلی تند مزه است، این طعم به خاطر ترکیبات شیمیایی موجود در آنغوزه می باشد. آنغوزه به شکل های مختلفی به صورت آنغوزه یا توده ای در بازار وجود دارد و به مردم عرضه می شود، مرغوبترین نوع این گیاه در بازار شیر آنغوزه می باشد. در حال حاضر به دلیل برداشت اشتباه و نادرست آنغوزه به روش برش عرضی، مرگ این گیاه بیشتر دیده می شود و از این رو در حال حاضر با کاهش رشد شدید بوته های کمای شده رو به رو هستیم، البته خشکسالی های اخیر نیز باعث شدید تر شدن این موضوع شده است.



برچسب ها: خرید ریشه کما , خواص ریشه کما , خرید کما , خرد گیاه کما اصل , کما برای آش , کما ضد انگل , خرید ریشه گیاه کما , ریشه آنغوزه , خرید ریشه آنغوزه ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط