تماس با ما 09036552500 گلیسیرین مایع 100 میلی خالص

مشخصات اصلی


قیمت: 40000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


گلیسیرین یا گلیسرول مایع بی بو و شفافی است که در بیشتر چربی های طبیعی گیاهی و حیوانی، از جمله چربی هایی که در پوست شما هستند وجود دارد.
■ خواص گلیسرین برای پوست و مو
1. پیشگیری از چین و چروک
یک قاشق چایخوری گلیسرین را با یک قاشق چایخوری ویتامین E ترکیب کنید و صورت و گردن خود را ماساژ دهید. بعد از 15 دقیقه آبکشی کنید.

2. انعطاف پذیری پوست
در سال‌های اخیر نتیجه تحقیقاتی در دانمارک منتشر شد که عنوان می‌کرد حتی اگر 10 دقیقه گلیسیرین روی پوست بماند می‌تواند خاصیت انعطاف‌پذیری بافت‌های پوستی را بهبود دهد.

3. بهبود ورم
گلیسیرین می‌تواند به پوست برای پاکسازی کمک کند، به‌خصوص اگر دچار کبودی، التهاب و ورم شده باشد.

4. ضد التهاب پوست
گلیسیرین توانست بیشتر تاثیرات منفی مواد التهاب‌زا را از بین ببرد، در واقع مقاومت پوست را بالا ببرد تا بتواند از خود محافظت کند،علاوه بر این‌ها به بازسازی سلول‌های پوستی هم کمک کرد.

5. حفظ رطوبت پوست
می توانید از ترکیب گلیسرین و آب برای شستشو و پاکسازی پوست صورت خود استفاده کنید. این دستورالعمل پوست شما را به طور طبیعی مرطوب و درخشان نگه می دارد.

6. حفظ طراوت پوست با گلیسیرین
برای حفظ تعادل ph پوست، یک قاشق چایخوری گلیسیرین را با 2 قاشق غذاخوری گلاب به خوبی ترکیب کرده و در یک بطری اسپری بریزید. قبل از استفاده از مرطوب کننده، این تونر را روی پوست تمیزتان اسپری کنید.

7. پوست را درخشان می‌کند
برای ساختن ماسک، اول سفیده یک تخم مرغ را با یک چنگال یا همزن آنقدر بزنید تا کاملا سفید شود، بعد به آن یک قاشق غذاخوری عسل اضافه کنید. حالا به مخلوط یک قاشق غذاخوری گلیسیرین اضافه کنید و دوباره خوب هم بزنید تا پف کند، اکنون این مخلوط را با انگشت به کل صورت‌تان بمالید، حواس‌تان باشد خیلی به چشم‌ها نزدیک نشوید. اجازه دهید تا ماسک کاملا روی صورت‌تان خشک شود، سپس آرام ماسک را از روی صورت بکنید تا همراه آن سلول‌ها و پوست مرده نیز کنده شود. در نهایت صورت را با آب سرد بشویید.

8. درمان ترک پاشنه
پاهای‌تان را به مدت 5 دقیقه در مخلوط آب ولرم و صابون نگه دارید. با اسفنج یا سنگ پا کف پاها را بسابید تا پوست مرده از آن جدا شود و سپس پاها را خشک کنید. به پاشنه‌ها گلیسرین بزنید و چند دقیقه ماساژ بدهید. یک جفت جوراب تمیز بپوشید و بخوابید. صبح روز بعد پاها را با آب بشویید. هر شب این کار را تکرار کنید.

9. درمان زبری پوست با گلیسیرین
مقدار برابر گلیسیرین و گلاب را مخلوط کرده و به کار برید. برای نرم و سفید کردن دست هم می توانید از گلیسیرین استفاده کنید، به این طریق که مقداری عسل و آب لیموترش را مخلوط کرده و به مدت 15 تا 20 دقیقه روی دست ها بمالید و سپس بشویید.

10. گلیسیرین ضد عفونی کننده پوست
بسیاری از لوازم بهداشتی مانند صابون و لوازم آرایشی می توانند پوست شما را تحریک کنند. اما گلیسیرین دارای خواص ضد عفونی است.

11. درمان مشکلات پوستی با گلیسیرین
برای درمان مشکلات پوستی مثل پسوریازیس و اگزما بسیار مفیداست.

12. گلیسرین پاک کننده صورت
سه قاشق شیر را با یک قاشق گلیسرین مخلوط کرده و آن را با پنبه روی صورت خود بمالید، سپس آن را پاک و بعد خشک کنید. در مرحله ی بعد، از همان ترکیب استفاده کرده و بگذارید تمام طول شب روی صورت شما باقی بماند .همینطور می توانید از ترکیب آب پرتقال و گلیسرین نیز به عنوان یک پاک کننده پوست استفاده کنید.

13. گلیسرین یک شیر پاک کن طبیعی
گلیسرین و سرکه سیب را به مقدارهای مساوی ترکیب کرده و آن را بر روی صورت خود که به خوبی تمیز شده است قرار دهید. این ترکیب را به عنوان یک شیر پاک کن خانگی روی صورت باقی بگذارید. نیازی به شستشو نیست.

14. روشن کننده پوست آرنج
برای درمان کافی است آب یک عدد لیمو را بگیرید و با مقدار کافی شکر مخلوط کنید تا مخلوط حالت خمیری پیدا کند. بعد این مخلوط را روزانه حدود 5 دقیقه روی آرنج ماساژدهید. بعد از این کار مخلوطی از گلیسیرین و گلاب تهیه کنید که کمی حالت کرمی داشته باشد و روی بازوها بمالید. این کار تولید ملانین (رنگدانه پوست) را کم می کند و رنگ قسمت های تیره پوست را روشن می کند.
15. سرکه سیب با گلیسیرین برای درمان شوره سر
برای درمان شوره سر کافیست گلیسیرین و سرکه سیب (از هر کدام یک قاشق چای خوری) را مخلوط کنید و موهایتان را با آن آبکشی کنید تا شوره سر به خوبی از بین برود.

16. چربی موها
گلیسیرین می‌تواند در برابر خشکی و آسیب‌های ناشی از وسایل حالت‌دهنده داغ از موها محافظت کند. می‌توانید برای موهای‌تان یک اسپری گلیسیرین بسازید، کافی است مقدار مساوی گلیسیرین گیاهی را با آب مخلوط کنید و در یک بطری آب‌پاش بریزید و به آن 3 قطره از اسانس رزماری یا اسطوخودوس یا روغن درخت چای اضافه کنید و بعد از حمام به موهای‌تان اسپری کنید.

17. برای جلوگیری از نازک شدن موها
ترکیب گلیسیرین با ژل آلوئه ورا نیز دیگر روش استفاده از گلیسیرین برای مو است که در درمان مشکلات مربوط به مو بسیار موثر می باشد. کافیست یک قاشق چای خوری گلیسیرین را با 2 قاشق غذاخوری ژل آلوئه ورا مخلوط کنید و چند دقیقه پوست کف سرتان را با آن ماساژ دهید و در نهایت با آب ولرم تمیز کنید.

18. جلوگیری از شکنندگی مو
ترکیب گلیسیرین با یکی از روغن های اسانسی مانند روغن بادام روشی قدیمی است که بسیاری از خانم ها برای مراقبت از مو روی آن حساب باز می کنند.

19. رشد موها
کافیست یک قاشق چای خوری گلیسیرین را با 2 قاشق غذاخوری روغن نارگیل مخلوط کرده و روی پوست کف سرتان بمالید. سپس کمی پوست سرتان را ماساژ دهید تا گردش خون افزایش یابد. این ترکیب باعث افزایش رشد مو و تقویت فولیکل‌های مو خواهد شد.

20. محافظت از ناخن‌ها
2 قاشق غذاخوری گلاب را با همین مقدار پروکسید هیدروژن 3% ترکیب کنید. یک قاشق غذاخوری گلیسرین را به آن اضافه و کاملا مخلوط کنید. ترکیب را با یک توپ پنبه‌ای به ناخن‌های‌تان بمالید. 10 دقیقه صبر کنید و سپس با آب ولرم آبکشی کنید. این کار را هفته‌ای 2 تا 3 بار انجام دهید.
...



برچسب ها: خرید گلیسیرین اصل , خواص گلیسیرین خالص , خرید گلسیرین اصل , گلیسیرین دست ساز , خرید گلیسیرین فله ای , گلسیرین برای پوست ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط