تماس با ما 09036552500 چای ماچا ماچانو ساشه ای 30 عددی اصلی لاغر کننده قوی

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


ماچانو به عنوان تنها برندی در ایران که به صورت کاملا‌ تخصصی بر روی ماچا کار می‌کند، ماچا “با کیفیت” و “اصل” را از یک شرکت معتبر در ژاپن در حجم زیاد و با قیمت بسیار مناسب خریداری کرده و آن را در کارخانه خود بسته بندی‌ می‌کند.

ماچانو بعد از تقریبا 5 سال فروش ماچا در ایران و بررسی کامل بازار و نیازهای مشتریان عزیز، تصمیم گرفته است در یک نوع بسته بندی خاص و بسیار مناسب به صورت سا‌شه‌ای یک بار مصرفی، ماچا را در سراسر کشور به دوستداران آن عرضه کند.

این نوع بسته بندی باعث شده تا مصرف ماچا بسیار راحت‌تر باشد چراکه مقدار آن در هر دفعه مصرف مشخص شده است (براساس منابع معتبر، مقدار استاندارد به صورت هر نیم گرم ماچا برای 130 میلی‌لیتر آب تعریف شده است). هر ساشه محتوی نیم گرم ماچاست که برای یک فنجان ماچا کافی است.

ماچا ماچانو در منطقه یوجی (Uji) ژاپن تولید شده است. این منطقه به دلیل آب و هوای معتدل، آب تازه و خاک حاصل خیز برای رشد برگ های چای بسیار مناسب است. این شرایط کمک می کند تا برگ های چای سبز دارای ارزش غذایی به نسبت بالایی پیدا کنند.

مزه این چای شبیه چای سبز بوده ولی به دلیل داشتن مقدار زیادی کلروفیل اصطلاحاً دارای یک شیرینی پنهان (Subtle Sweetness) است.

از اين مدل ماچا ميتوان براي تهيه انواع نوشیدنی های گرم و سرد، بستنی،كيك و دسر، جهت رسيدن به آرامش و تمركز اعصاب، استفاده از آنتي اكسيدان و مزاياي ديگر آن استفاده نمود.

هر بسته ماچا محتوی 30 عدد ساشه نیم گرمی است

مصرف کننده 180 تومان



برچسب ها: خرید چای ماچا , خواص چای ماچا , خرید چای ماچا لاغری , خرید چای ماچا ماچانو , خرید جای ماچانو اصل , خرید ماچانو لاغر کننده ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط