تماس با ما 09036552500 گیاه فراسیون کبیر 200 گرمی

مشخصات اصلی


قیمت: 28000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


فراسیون با نام علمی marrubium vulgarel متعلق به تیره نعناع است

برای فراسیون خواص درمانی زیادی بیان شده که از جمله آن ها این که این گیاه دارویی مقوی معده، مدر، اشتهاآور، نیرودهنده، خلط آور، ضدعفونی کننده، صفراه، مقوی قلب، تب بر و قاعده آور است.


فراسیون
فارسى من براسیون است ، و معرب آن فراسیون مى باشد. من در کنار جاده ها، نقاط بایر غالب نواحى آسیا و اروپا و افریقا و جزایر قنارى مى رویم .
در ایران ، در اطراف تهران - نواحى البرز - اطراف کرج - نواحى شمال ایران - لاهیجان - بندرگز - اراک - تفرش - کرمان - خراسان - سمنان بین فشم و سرخه - بین بجنورد و مراد تپه - و شریف آباد مشهد بطور خودرو مى رویم . در طب سنتى ایران مرا به عنوان خلطآور و ازدیاد ترشح صفرا و ضد عفونى کننده ى مجارى تنفسى به کار مى برند.
من پادزهر قارچهاى سمى هستم و خطر من براى سقط جنین زیاد است ، جوشانده ى من با انجیر و عسل اثرى نیکو در معالجه تنگى نفس و آسم دارد، و با شربت بنفشه جهت زخم ریه و التیام آن مفید است . سرمه ى عصاره من در چشم بهترین دارو جهت از بین بردن زردى آن است که در اثر یرقان به هم رسیده باشد. زیاده روى در خوردن من ، براى کلیه و مثانه خوب نیست و تولید خون در ادرار مى نماید. چون مرا در آب انگور خیسانده و سه ماه نگاهدارى نمایند، و بعد صاف کنند، شرابى بدست مى آید که در معالجه امراض سینه و پاک کردن آن از اخلاط نافع است ، در طب جدید این خواص مورد تاءیید است و بیشتر جهت تحریک اشتها در مسلولین تجویز مى شود. در طب عوام جهت مداواى تب و نوبه مصرف مى شود.

تذکر :

باید توجه داشت مصرف زیاد آن جریان گردش خون را تحریک کرده، موجب زیاد شدن عرق و ترشح ادرار می شود و از این جهت نباید بی رویه بکار رود.



برچسب ها: فراسیون , فراسیون کبیر , خواص فراسیون , عرق فراسیون , عرق زنانه فراسیون , تقویت کننده قوای جنسی زنانه , تقویت قوای جنسی زن , گیاه زنان , درمان کیست تخمدان ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ترانه1396/3/19 ساعت 12:27
سلام برای تخمدان پلی کیستیک مفید است؟ همچنین برای تنظیم قاعدگی در تخمدان های تنبل اگر ممکن است روش مصرف را عنایت بفرمائید. با سپاس
یونس حیدری : 1397/3/23 ساعت 20:09
سلام بله مصرف به صورت دمنوش
ارسال پاسخ

ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط