تماس با ما 09036552500 پودر گیاهی گلسنگ درمان سنگ کلیه و بیماری های کلیه

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


پودر گیاهی گلسنگ یکی از بهترین گیاهان دارویی برای رفع سنگ‌های کلیوی است.سنگ‌های‌ ادراری‌ از شایع‌ترین‌ بیماری‌های‌ اورولوژی‌ و اورژانس‌ها است‌. درمان‌ سنگ‌ ادراری‌ بعد از تسکین‌ درد بستگی‌ به‌ جنس‌، موقعیت‌ و اندازه‌ سنگ‌ دارد و بسیاری‌ از سنگ‌ها بدون‌ دخالت‌ جراحی‌ و اعمال‌ تهاجمی و به‌صورت‌ خودبه‌خود قابل‌ دفع‌ است.
این سنگ‌ها با شیوع بیشتر در مردان، در رده سنی ۲۰ تا ۵۰ سال بروز می‌کنند و سبب علائمی چون درد پهلو، تکرر و سوزش ادرار می‌شوند عوامل مختلفی چون ارث، آب‌وهوا، نوع تغذیه و فعالیت، جنس در میزان بروز و شیوع آن مؤثر است.سنگ‌های ادراری را می‌توان جزو بیماری‌های شایع جوامع بشری دانست ، سنگ‌های ادراری می‌تواند با و یا بدون درد و عفونت ادراری بروز کند.


بهبود آکنه، جوش و کاهش التهاب پوستی، دارای اثر ضدعفونی‌کنندگی موضعی برای درمان سریع زخم‌های پوستی، کنترل خونریزی‌های شدید، برطرف‌کننده و تسکین‌دهنده التهاب دهان و گلودرد، بهبود برونشیت، کمک به درمان و نابودی تومورهای سرطان تیروئید، کشتن و نابود کردن ویروس بیماری سل، نابودی باکتری‌های استرپتوکوکی که به‌ویژه در ایجاد التهاب در بدن و ایجاد جوش و آبسه مؤثر هستند و درنهایت دارای خواص ضد درد، ضدالتهابی و ضد سرطانی است.

برخی از گونه‌های گل‌سنگ حتی در محصولات آرایشی بهداشتی مانند دئودورانت ها و کفی کفش‌های ورزشی برای جلوگیری از ایجاد بوی نامطبوع نیز استفاده می‌شوند.

کارشناسان در نظر دارند در آینده از این گیاه ارزشمند برای تولید آنتی‌بیوتیک‌ها، کرم‌های ضد آفتاب، محصولات آرایشی و حتی به‌عنوان یک ماده برای دفع اشعه‌های مضر استفاده کنند.

فواید بی‌نظیر پودر گیاهی گلسنگ برای کلیه‌ها



برچسب ها: خرید داروی گیاهی گلسنگ , خواص گلسنگ , خرید گلسنگ دمنوش , خرید دمنوش عاشق بهار گلسنگ , خرید دمنوش گلسنگ ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط