تماس با ما 09036552500 قطره گیاهی کراتاگوس پک دو عددی کاهش کلسترول خون

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


داروی کراتاگوس دارای اثرات قلبی عروقی می باشد که بیشتر این تاثیرات به ترکیبات فلاونوییدی موجود در آن، بخصوص پروسیانیدین ها مرتبط می باشد. کراتاگوس باعث افزایش جریان خون کرونر، افزایش جریان خون محیطی (در سر، عضلات اسکلتی و کلیه)، کاهش جریان خون محیطی (در پوست و دستگاه گوارش)، کاهش مقاومت محیطی و کاهش فشارخون می گردد. ترکیبات فلاونوییدی و پروآنتوسیانیدین این گیاه احتمالا دارای اثرات کرونوتروپ منفی و اینوتروپ مثبت می باشند.

میزان و نحوه مصرف دارو:

مقدار اولیه مصرف دارو میزان ۶۰ تا ۷۰ قطره در هر بار مصرف و سه مرتبه در روز به مدت سه الی چهار روز می باشد. مقدار نگهدارنده این دارو ۲۵ قطره در هر بار مصرف و در سه دوز منقسم در طول روز می باشد. پزشکان توصیه می کنند قبل از مصرف بهتره قطره با کمی آب رقیق گردیده و سپس مصرف گردد.

توضیحات دارو:

داروی کراتاگوس با هدف اثرگذاری بر کاردیوتونیک، گشاد کننده عروق کرونر، پایین آورنده فشار خون و درمان نارسایی های خفیف قلبی و زیادی فشار خون مورد مصرف قرار می گیرد. گیاه کراتاگوس گونه ای از جنس زالزالک و یا ولیک است که اغلب به صورت درخت و یا درختچه هایی دیده می شوند. میوه این گیاهان دارای مواد معدنی گوناگون، ویتامین ها، مقادیر زیادی تانن، کلسیم، چکتین،اسید تارتاریک، اسید مالیک، روغن چرب و قندهای فروکتوز و گلوکز می باشد.



برچسب ها: خرید کراتاگوس , خرید کراتاگوس اصل , خرید کراتاگوس دست ساز , کراتاگوس قطره , کراتاگوس قطره خوراکی , درمان کلسترول با ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط