تماس با ما 09036552500 پودر هسته خرما 200 گرمی

مشخصات اصلی


قیمت: 29000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی



خاصیت غالب :

جوشانده هسته خرما برای درمان سنگ كلیه و مثانه مفید است و پودر آن نیز اسهال مزمن را درمان كرده و خاصیت ضدعفونی كنندگی دارد.

برخی خواص دیگر

هسته خرما :

اگر هسته خرما را بسوزانید و آن را اسیاب کنید

مژه های چشم را میرویاند و نور چشم را افزایش میدهد و سیاهی دلربایی به آن میبخشد

یکی از قویترین و مهم ترین تقویت کننده هاست و مقدار شیر را در زنان شیر ده بسیار بالا میبرد

اگر از هسته خرما بعد از زایمان بعنوان بخور استفاده شود به بر گشت سریع رحم به جایگاه اولیه اش کمک میکند و در کم کردن درد مفاصل و استخوان مؤثر است .

هسته خرما در تسکین درد دندان نیز مفید است بدین صورت که مقداری از آن را بر روی دندان قرار داده وبخاطرطعم تلخ و خاصیت انقباضی ان درد تسکین می یابد .

ازمایش های فراوانی تاثیر هسته خرما را بر بیماری قند اثبات نموده است .

نکته :

اهل حساء عربستان از هسته آن استفاده کرده و آن را به قهوه تبدیل کردند که طعم آن با قهوه عادی هیچ فرقی ندارد اضافه بر انکه فوائد علاجی فراوانی را در پی دارد .

روش تهیه قهوه هسته خرما :

ابتدا هسته را چند بار با اب گرم میشویم و آن را خوب بین انگشتان میمالیم

تا زواید آن پاک شود و چندین بار در آب آن را خیس میکنیم سپس به مدت 7-10روز در افتاب قرار داده تا خوب خشک شود سپس آن را درون فر قرار داده وكمى میسوزانیم تا به رنگ قهوه ای به رنگ قهوه عادی در اید و اجازه میدهیم تا سرد شود سپس ان را در هاون یا مخلوط کن آرد کرده و از آن استفاده میکنیم .

یکی از بیماران قندی که قرار بود یکی از انگشتانش بر اثر این بیماری قطع شود فقط به مدت 4روز از این قهوه استفاده کرد و به ما خبر داد که چگونه دکترش از نتایج غیر قابل باور آن متعجب شده بود و از قطع انگشت او منصرف شد چرا که مقدار قند او به وضعیت طبیعی باز گشته بود .

بنده به شخصه مشتریان زیادی داشتم که از ترکیب هسته خرما و چند گیاه دیگر سنگ های کلیه زیر 3-4 میلی از طریق ادرار دفع کرده اند . در پست های بعدی بهترین و بی ضرر ترین گیاهان در دفع انواع سنگ کلیه را بیشترمعرفی می کنم.


برچسب ها: خرید پودر هسته خرما , خرید هسته خرما , آسیاب هسته خرما , خواص هسته خرما , قهوه هسته خرما , هسته خرما به انگلیسی , هسته خرما و سنگ کلیه , هستگ خرما و سنگ صفر ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط