تماس با ما 09036552500 شکر سیاه مازنداران 1 کیلویی ارگانیک

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


خواص شفا بخش عصاره نیشکر - قسمت اول

1- فعالیت آنتی اکسیدان
رادیکال های آزاد اتم ها و مولکول هایی با الکترون های جفت نشده هستند که نتیجه فعالیت های متابولیک با واسطه اکسیژن در بدن هستند. رادیکالهای آزاد مسئول انواع بیماری ها و شرایطی مانند سرطان و پیری هستند، با اجزاء مهم سلولی از جمله DNA و غشای سلولی ارتباط برقرار کرده و سلول را از بین می برند. آنتی اکسیدان ها ترکیباتی هستند که دارای توانایی خنثی سازی این رادیکال های آزاد می باشند.
به غیر از ویتامین C، ویتامین E و بتا کاروتنوئیدها، آب نیشکر نیز با توجه به مطالعه نسخه فوریه 2008 از چاپ "شیمی مواد غذایی" دارای خاصیت آنتی اکسیدانی است که کمک به جلوگیری از آسیب DNA ناشی از تشعشع و تخریب اکسیداتیو چربی های سلولی کرده و در نتیجه سبب حفاظت از ارگان های مختلف بدن، مانند کلیه ها، قلب، معده، مغز و اندامهای جنسی می شود (3).
2- درمان زردی
زردی شامل رنگدانه های زرد رنگ پوست است که به خاطر افزایش سطح بیلی روبین در مایعات بدن ایجاد شده و به علت عملکرد بد کبد یا مسدود شدن مجرای کیسه صفرا ایجاد می شود. وب سایت Home Remedies یک لیوان آب نیشکر تازه و تمیز را را همرا ه با لیمو دو بار در روز برای بهبودی و تسریع درمان یرقان پیشنهاد می کند. اگر آب نیشکر دو یا سه بار در روز به مدت 3-4 روز به کار رود در درمان زردی (یرقان) مفید خواهد بود (4).
3- درمان کم خونی
به نقل از پایگاه خبری نیوکرالا؛ کم خونی به علت کمبود سلول قرمز خون ایجاد می شود و میتواند با کاهش اکسیژن رسانی باعث خستگی غیر طبیعی و علائم دیگر شود .بنابراین گزارش، پژوهشگران هندی معتقدند مصرف یک لیوان آب نیشکر می تواند تا حدودی به افراد مبتلا به کم خونی کمک کند مصرف 250 تا 100 میلی لیتر آب نیشکر 3 بار در روز می تواند مؤثر باشد (1).
4- التیام زخم
سایت PlantCultures.org اشاره می کند که ترکیبات موجود در آب نیشکر احتمالا مسئول بهبود زخم است و می تواند به تحریک سیستم ایمنی بدن کمک کند (4).
5- تسکین Dysuria (سوزش ادرار)
طبق گفته وب سایت Home Remedies آب نیشکر همراه با آب لیمو و آب نارگیل میتواند سوزش ادرار مرتیط با آلودگی های مجاری ادراری، سنگ کلیه، بیماری های مقاربتی و پروستات را کاهش دهد. همچنین میتواند سبب بهبود کارایی کلیه شود. به منظور شکستن سنگ نوشیدن آب نیشکر دو یا چند بار در روز می تواند بسیار موثر باشد (4). نیشکر برای Micturition (میل به ادرار زیاد)، سوزاک، بزرگ شدن پروستات، تورم مثانه و ورم کلیه مفید است. مخلوط کردن آب نیشکر با آب لیمو، آب زنجبیل و آب نارگیل نتایج بهتری می دهد (2).
6- جایگزینی پروتئین ها
در یک مقاله مروری که در نسخه 2010 از "مجله پزشکی گیاهی و سم شناسی" منتشر شده است توصیه شده که مصرف زیاد آب نیشکر می تواند جایگزین پروتئین های از دست رفته در اختلالات ناشی از تب شود (6). همچنین در طول تب درجه حرارت بدن را پایین می آورد (1). نوشیدن مقدار متوسط آب نیشکر می تواند یک درمان عالی برای اختلال ناشی از تب باشد که عامل شناخته شده تب می باشد (3).
7- منبع فوری انرژی
قندهای موجود در نیشکر می توانند به سرعت توسط بدن برای تولید انرژی فوری هضم شوند. همچنین به خوبی آب بدن را در روزهای گرم تابستان هیدرات می کند (6). یک برطرف کننده تشنگی و نوشیدنی خنک در تابستان (2) و جایگزین بسیار خوبی برای نوشابه های گازدار است (2). همچنین به کاهش خطر ابتلا به سکته ناشی از گرما کمک می کند. برخی از مردم از آن به عنوان یک نوشیدنی انرژی زا غنی از کربوهیدرات یاد می کنند (7).
8-قدرت بخشیدن به اعضای بدن
گفته می شود نیشکر توان قدرت بخشی به بسیاری از اندام های مهم بدن را دارا می باشد. قلب، کلیه، مغز، کبد و چشم همه از مصرف آب نیشکر سود میبرند (7). همچنین آب نیشکر قدرت و توانایی جنسی را افزایش می دهد (5).


برچسب ها: شکرسیاه مازندران , شکر سرخ ایرانی , خرید شکر خالص , خرید شکر ارگانیک , عکس شکر طبیعی , شکر افغانی , شکر سرخ , خرید شرک سرخ , خرید شکر ارگانیک یک کیلویی ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط