تماس با ما 09036552500 گیاه دارویی قرص کمر نرماده صد گرمی

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


حب الفهم، قرص کمر

Anacardium occidentale طبیعت آن : گرم و خشک


با توجه به اینکه داروهای ضد درد موجود (داروهای ضد التهاب غیر استروئیدی NSAIDs و اوپیوئیدها) دارای عوارض جانبی می باشند لذا تحقیق برای یافتن داروهای ضد درد جدید امری ضروری است. بر اساس بررسیهای انجام شده در طب سنتی، گیاه قرص کمر (Anacardium Occidental) از مواردی است که مدارکی دال بر کاربرد آن به عنوان ضد درد وجود دارد. لذا در مطالعه ای اثر ضد دردی عصاره گیاه مذکور به دو روش Tail Flick و فرمالین مورد ارزیابی قرار گرفته است.

لغت فارسی است به عربی و هندی حب الفهم، حب القلب نامند. ثمری است هندی؛ شاخه‌های درخت آن از بیخ رسته مایل به زمین و بر زمین افتاده و هر جا شاخه که از آن به زمین می‌رسد ریشه می‌بندد و منبت آن جنگل‌ها و دو نوع می‌باشد...


قرص کمر چیست

وخواص عمومی این گیاه مشهور:


ضد بلغم , ضد آرتروز , گرم کننده , حل کننده , لطیف کننده و اصلاح کننده زخم های پوست و همچنین جهت امراض سرد دماغی مثل فلج و رعشه و سستی عضلات فراموشی مفید و جوشها و رطوبات اضافی و نفخ و تنگی مجاری ادرار را معالجه می نماید. در تقویت حافظه و ذهن و اعصاب و دندان نافع و برای کسانی که مزاج گرم دارند مضر و باعث یبوست مزاج و جنون و سرسام و مالیخولیا و جوش های دهان می شود
ضماد آن در ترکیب با سایر داروها برای تمام مرض های سرد نافع خواهد بود. مغز آن لذیذ و بی ضرر و پوست آن نیز مقوی و در سیاه کردن مو به کار می رود.


افعال و خواص دیگر آن: محلل و ملطف و مقرح پوست و جهت قروح و امراض بارده دماغیه و رطوبیه مانند فالج و لقوه و رعشه و نسیان و دفع رطوبات و ریاح و سلس البول و سایر آثار جلدیه و تقویت حفظ و ذهن و اعصاب و دندان و باه نافع است.

در مورد خواص مغز بادام آن معتقدند كه براى تقويت نيروى جنسى نافع و پوست آن بخصوص مهيج است و براى سياهى موى سر مفيد است.
[1] گرم کننده و ضد بلغم
[2] بیماری کجی دهان و روی که علت آن این است که عضله ها روی افتد و چشم و ابرو و پوست و پیشانی و لبها کوژ گردد.
[3] بادشکن
[4] بی ارادی ادرار
[5] خوف و ترس

طریقه استفاده قرص کمر :

طریقه استفاده از قرص کمر اینکونه می باشد که یک قرص نر و ماده (قرص های نر بر روی قسمت تغذیه شونده حالت برجستگی دارند و قرص ماده در همان قسمت فرو رفتگی دارد و این دو مکمل هم اند .)را باید بر روی شعله گذاشت تا حرارت ببیند در اثر حرارت پوسته قرص شکسته می شود و میوه آن بیرون می اید . هسته میوه ها را در داخل هاون کاملا بکوبید و مقداری زرده تخم مرغ و کمی گلاب و زردچوبه و کمی زنجبیل به آن اضافه کنید . به صورت خمیر 10 دقیقه بر پشت خود و قسمت درد ماساژ داده و بمالید سپس بهتر است با یک پارچه نخی بسته شود . درد کمر را به صورت موضعی کاهش می دهد .


در تهیه معجون و قرص نشاط آور و ضد آرتروز نیز از قرص کمر استفاده می شود .

در بعضی شهر های ایران در تهیه ادویه کاچی نیز از قرص کمر استفاده میشود .

اگر پودر این قرص را نیاز دارید کافیست در در هنگام پرداخت آنلاین در بخش پیام بنویسید بابت پودر گیاه نه خود گیاه

ترکیب قرص کمر و کندر وبلوط بسیار موثر در رفع شب ادراری کودکان است . می توانید روی کودکتان امتحان کنید .



برچسب ها: قرص کمر , گیاه ضد کمر درد , خواص قرص کمر , خواص بلادر , قرص نر و ماده کمر , قرص کمر هندی , درخت قرص کمر , خرید قرص کمر , ضد درد کمر گیاهی , قیمت قرص کمر , کمر سفت ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


اسدی1398/3/6 ساعت 11:30
سلام. سوال اضطراری داشتم. آیا این قرص برای درمان احتلام مکرر مناسب میباشد؟ اگه مناسبه بصورت ضماد بهتره یا خوراکی؟ اگه راهنمایی فرمایید واقعا ممنون میشم.
یونس حیدری : 1398/3/6 ساعت 13:12
سلام موثر است ولی درمان قطعی نیست میتونید هم مالشی موضعی و هم خوراکی استفاده کنید
ارسال پاسخ
فرهاد1398/3/1 ساعت 15:57
سلام. ببخشید با این 5 تومن چندتا قرص میفرستین؟ نر و ماده به اندازه مساوی هستند؟
یونس حیدری : 1398/3/1 ساعت 16:56
سلام تقریبا4 جفت بله نر و ماده
ارسال پاسخ

ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط