تماس با ما 09036552500 مومیایی سیاه 30 گرمی اصلی بودار

مشخصات اصلی


قیمت: 120000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول

مومیایی اصلی بسیار سفت و محکم است بوی شبیه به بوی ادرار بز دارد - طعم تلخی دارد - آتش نمیگیرد - خراب شدنی نیست - رنگ مشکی یکدست دارد و...

نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


رساله الذهبیه:

قال علی بن‌ موسی الرضا علیه‌السلام: لا تجامع النساء الا و هی طاهره فاذا فعلت ذلک فلا تقم قائماً و لا تجلس جالسا، ولکن تمیل علی یمینک. ثم انهض للبول اذا فرغت من ساعتک شیئاً‌، فانک تامن الحصاه باذن الله تعالی. ثم اغتسل و اشرب من ساعتک شیئاً من المومیائی بشراب العسل، او بعسل منزوع الرغوه، فانه یرد من الماء مثل الذی خرج منک.

بحارالانوار ـ ج 62 ـ رساله الذهبیه ـ ص 327

ترجمه: امام رضا علیه‌السلام فرمودند: بطور کلی فقط با زنان پاک همبستر شوید و پس از انجام عمل یکباره برنخیزید، بلکه بسوی راست خود بغلطید و مدتی در این حالت بمانید بعد برخیزند و ادرار کنند. این آرامش و شستشوی مجاری ادرار و منی و با بول کردن، شما را از باقی ماندن مواد رسوبی در مجرا که موجب تولید سنگ مجرا می‌گردد ایمن می‌سازد. بعد هم بحمام بروید و فریضه غسل را بجای آورید و بعد هم اندکی مومیایی بنوشید. مومیایی را در شربت عسل حل کنید و آب شربت را سر بکشید و یا اینکه از عسل صاف استفاده کنید. عسل و مومیایی قوای از دست رفته شما را باز می‌گرداند و از نو به شما نشاط و فعالیت خواهد بخشید.

کلمه مومیا لغتی است یونانی به معنی حفظ کننده اجساد. مومیایی ماده‌ای است شیمیایی که از شکاف سنگهای نواحی کوهستانی بعضی از نقاط زمین خارج می‌شد. مومیایی دارویی است کمیاب و ذیقیمت و در مداوا سریع‌الاثر، بهترین نوع مومیایی آن است که از کوههای داراب استان فارس بدست می‌آید و از کوههای دیگری از ایران نیز مانند کوههای کهکیلویه و اصطهبانات نیز بدست می‌آید. طبیعت این دارو گرم و خشک است و خواص دارویی آن تا چهل سال باقی می‌ماند. خواص درمانی و تقویتی این دارو بسیار است که به ذکر مختصری از آن در این مقوله اکتفا می‌شود.


مومیایی سنگی شفا بخش

در تاریخ طبابت علما و دانشمندان از مومیایی بحیث یک دارو مفید و با اهمیت نام برده و برای تداوی و درمان امراض مختلف از قبیل : سرمازدگی ، تکالیف جهاز تنفسی ، نفس تنگی ، مرض شکر ، گرده ها ، استخوان ها ، توبر کلوز ، زخم معده ، روده ها ، سوختگی ، میرگی ، تکلیف های قلبی ، شتریس و غیره توصیه نموده اند .

در حدود ۲۵۰۰ سال پیش از امروز ارسطو فیلسوف و دانشمند یونان به خصوصیات درمانی مومیایی پی برده و برای معالجه بیماران از آن استفاده نموده بود.

” ابن سینا فیلسوف و طبیب نامدار درباره خصوصیات درمانی مومیایی چنین گفته است :

مومیایی برای درمان زخم معده ، جهاز تنفسی ، شکستگی و درد استخوان ها ، ناتوانی های جسمی مؤثر است ، به انسان انرژی میبخشد به دل ( قلب ) قوت زیاد میدهد . یکی از بهترین داروی های طبیعی شمرده میشود ” . البیرونی هم در آثار خود از مومیایی برای درمان امراض گوناگون توصیه نموده است .

خواص :

در طب سنتی مومیایی زرد رنگ که مزه تلخ ندارد خاصیت غالب ضد ترس مخصوصا برای خانم های باردار دارد . و اما مومیایی سیاه که طعم ناگوتر و بسیار تلخی دارد برای درمان زخم معده، جهاز تنفسی، شکستگی ودرد استخوان ها، نا توانی های جنسی موثر است، به انسان انرژی می بخشد بخصوص به دل (قلب) قوت زیاد میدهد.


1- مومیایی زرد


خاصیت ضد ترس و مفید برای زن بردار اندازه یک نخود در روز میل شود


2- مومیایی مشکی :

مومیایی سیاه مومیایی چگونه شکل می گیرد : گیاهانی که در لا به لای سنگ ها رشد می کنند به مرور زمان از بین رفته و شیرابه ی آن بعد از گذشت چند سال تبدیل به عصاره ای می گردد که مومیایی نام دارد . و با عصاره ریشه زرشک کوهی یا همان زرک جوشیده و تغلیظ میگردد و بسیار تلخ است .

نسخه های درمانی :

۱- خوردن مومیایی بدن را تقویت می کند ، کلیه ها را تقویت کرده و به کار می اندازد ، رعشه را درمان می کند ، رحم و قدرت باروری را تقویت کرده و خونریزی های معده و ششها را بند می آورد.

۲- برای درمان میگرن ،یک مثقال مرز نجوش را جوشانده و مقداری مومیایی رادر آن حل نموده میل کنید.

۳- برای درمان سستی اعضاء ، ۲ مثقال آویشن را جوشانده و ۲ حبه مومیایی را در آن حل نموده میل کنید.

۴- برای درمان درد گوش و خارج ساختن چرک آن ، مقداری مومیایی را در روغن زیتون مخلوط کرده و در گوش بچکانید .

۵- برای تقویت معده و روده ، مومیایی را در آب زیره و رازیانه حل کرده ، میل نمایید.

۶- برای درمان هموروئید ، هفته ای دو بار مقداری مومیایی را با روغن گاو مخلوط کرده و میل کنید.

۷- برای به تعویق انداختن انزال یا بدست آوردن قدرت نعوذ ، به مدت ۳ روز و هر روز به مقدار ۲ دانه ی جو مومیایی را در ۴۰ گرم عسل مخلوط کرده و میل کنید.

۸- برای سریع تر جوش خوردن شکستگی ها ، قبل از گچ گرفتن مقداری مومیایی را بر محل بمالید و هر روز نیز مقداری مومیایی میل کنید . شکستگی به سرعت درمان می شود.

۹- برای تسکین درد زانو ، مقداری مومیایی را در روغن بادام تلخ مخلوط کرده و بر محل بمالید .

۱۰- برای درمان سستی کمر ، مومیایی را در روغن زیتون آب کرده و به کمر بمالید .

توجه : خواص درمانی مومیایی تا ۴۰ سال باقی می ماند .


طرز تهیه روغن مومنایی

در ابتدا باید به این نکته اشاره کنم که این طرز تهیه همان طرز تهیه روغن زفت معروف است که در عطاری ها موجود بوده ولی کیفیت این روغن را ندارد.

مقدار 5 گرم مومنایی را در نیم فنجان آب گرم مخلوط کرده و بعد از حل شدن در آب یه نیم فنجان روغن حیوانی(روغن گاو یا روغن گوسفند)اضافه کرده و روی حرارت قرار دهید با خشک شدن آب روغن و مومنایی با هم مخلوط می شوند که این روغن همان روغن مومنایی است


.

جالب است بدانید که

مومیایی در اثر زحمات و تجارب هزار ها دانشمند و طبیب در طول اعصار جایگاه خود را منحیث یک داروی با ارزش و طبیعی تثبیت نموده و با اهمیت درمانی بسیار عالی در خدمت بشر می باشد . امروز متخصصین بهداشتی و مؤسسات داروسازی در کشورهای پیشرفته جهان در مورد مومیایی و اهمیت آن در طبابت به تحقیقات خویش ادامه “ Labor Paseher “ میدهند.

نوشیدن محلول آن در روغنها و ضماد آن جهت شکستگی اعضاء و ضرب دیدگی مفاصل و پاره شدن زردپی و ماهیچه در طب قدیم تجویز میشد و در طبابت برای التیام زخم و جراحات ، سوختگی روی جلد و شکستگی استخوان ها استعمال گسترده دارد . مومیایی در کم خونی نیز بسیار مؤثر است و هم برای کهنسالان مفید بوده از کسالت و ضعف آن ها میکاهد مومیایی مقاومت بدن را در مقابل امراض بالا می برد و رنگ پوست بدن را شفاف نگه میدارد . در ترکیب و شکل گیری مومیایی بعضی از انواع قارچ ها رل مهم را بازی میکنند که دارای خاصیت پنی سیلین می باشند.


طرز استفاده از مومیایی :

با در نظر داشتن خصوصیات بیمار ، چگونگی امراض ، متدها و شیوه های مختلف درمان وجود دارد.

مومیایی را می توان در آب ، شیر و یا چای مخلوط نموده و مطابق نورم های داده شده استعمال کرد و هم به شکل مرهم درپوست مالش داده میشود ، در بعضی موارد با روغنی نباتی و حیوانی و یا عسل هم قابل مصرف میباشد .

نظر به وضعیت بیمار و ارگانیزم آن ، با استعمال مومیایی، مریض خود را در اوایل بدتر حس میکند .

مثلاً برای درمان درد مفاصل بیمار در ابتداء بعد از مصرف مومیایی احساس کسالت مینماید ، اما با سپری شدن دو یا سه روز وضعیت بیمار آهسته آهسته بهبود میابد.

متدهای درمانی بوسیله مومیایی ارتباط مستقیم به وزن و سن بیمار دارد که در زیر در این مورد مختصراً توضیح داده شده است :

تا ۸۰ کیلوگرم وزن – ۴،۰ گرم ( دو حبه در روز )

از ۸۰ تا ۱۰۰ کیلوگرم وزن – ۶،۰ گرم ( سه حبه در روز )

از نه الی چهارده ساله ۰۵، ۰ گرم

از چهارده سالگی تا سنن بلوغ – ۲،۰ – ۳،۰ گرم

مومیایی بمانند دیگر ادویه جات طبیعی در اوقات معین روز و شب استفاده میشود . طور مثال : از طرف صبح نیم ساعت پیش از صرف غذایی صبحانه ، از طرف شب سه ساعت بعد از صرف طعام شام با شیر و یا آب نوشیده میشود بعد از استفاده مومیایی بمدت سی دقیقه باید استراحت نمود.

بهتر است مومیایی را برای یک کورس که مدت ده روز را در بر می گیرد قبلاً آماده نموده . طوریکه اندازه داده شده را در یک مرتبان نیم لیتره در بیست قاشق آب حل نموده و دهن مرتبان را با پلاستیک بی رنگ بسته و در یک جای سرد نگهداری شود . باید احتیاط نمود که استعمال مومیایی زیادتر از اندازه تعین شده مضر واقع می شود.

توصیه میشود که در امراض از قبیل نفس تنگی ، سرماخوردگی ، جهاز تنفسی ، مومیایی را با عسل و یا چربی حیوانات مخلوط نموده بعداً استفاده نمایید . بطور عموم درمان بوسیله مومیایی شش کورس را در بر میگیرد که هر کورس بمدت ده روز دوام میکند ، در فاصله بین دو کورس از پنج تا بیست روز وقفه است . اکثراً بیماران بعد از سه و چهار کورس خود را صحت و تندرست می یآبند اگر مریض کاملاً خود را تندرست حس نکرده باشد باید تا آخر به درمان ادامه دهد.


در زیر بطور نمونه چند مورد استفاده از مومیایی نشان داده شده :

شکل وقایوی.

چهارکورس مجموعاً ۶۰ حبه .

بعد از هر ده روز پنج روز وقفه .

یک دوره چهل روزه را میتوان بعد از بیست روز تکرار نمود.


شکل معالجوی .

برای درمان بعد از عملیات توبر کلوز استخوان ، به اندازه ۱، ۰ گرم در آب و یا شیر مخلوط کرده روز دو بار در یک دوره به مدت سی روز نوشیده شود . از پنج تا ده روز وقفه.

برای تکالیف قلبی در یک دوره ۴۰ روزه ۵ ، ۱-۲ گرم در آب مخلوط نموده روزی دو بار ، از ۵ تا ۱۰ روز وقفه

برای درمان مرض قند ۱ ، ۰ گرم روزی سه مرتبه در یک قاشق غذا خوری در آب حل نموده نوشیده شود به مدت یک ماه . از پنج تا ده روز وقفه.

برای درمان برونشیت ۱ ، ۰ گرم در روز دو مرتبه به مدت سی روز از پنج تا ده روز وقفه.


تذکر »


1- مصرف زیاد مومیایی و بیشتر از دو بار در هفته هر بار به میزان یک گندم موجب مسموییت می شود.

2- مصرف مومنایی به کسانی که دجار غلظت خون هستند توصیه نمی شود این افراد باید با احتیاط مصرف کنند

3- در جریان استعمال مومیایی استفاده از دخانیات و مشروبات الکلی مجاز نیست.

4- مومیایی در جای سرد ، دور از شعاع مستقیم آفتاب و دور از دسترس اطفال نگه داری شود.

نویسنده و گرد آورنده مطلب : یونس حیدری




برچسب ها: مومیایی , سنگ مومیایی , مومیا چیست , مومنایی , گیاه مومیایی , مومیا عطاری , عطاری مومیایی , مومنا سنگ , مومیایی سیاه , مومنایی زرد , مومیایی زن باردار ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


الهام1401/6/28 ساعت 3:38
سلام و درود من چند ساله كه از جناب حيدري خريد ميكنم همه محصولات اصل عاااالي و درجه يك هستش انشالله خداوند به كسب و كارتون بركت بده هر وقت هم خريد كردم سريع به دستم رسيده ممنونم🙏 من از طريق كانال تلگرام خريد ميكنم و خيلي با صبر و حوصله پاسخگو هستن و مشاوره در مورد محصول ميدن و با خيال راحت خريد ميكنم و هميشه راضي ام خداروشكر 🙏🥰
یونس حیدری : 1401/6/29 ساعت 10:50
سلام انجام وظیفه بود شما لطف دارید
ارسال پاسخ
متین1401/6/1 ساعت 11:51

عالی بود مطلبتون

ارسال پاسخ
سید مهدی 1401/4/23 ساعت 2:35
من از سرخس از یکی از آشناها گرفتم وپام که شکسته بود مالیدن تو۳ روز خوب شد ولی این نوع مومیایی خشک که بیشتر مال مکه است و پاکستان استفاده کردم اصلا تاثیر نداشت اون مومیایی که من گرفتم نرم بود واکه تودستم نگه میداشتم شلشل میشد وبه دست می‌چسبید وانو داخل آب میگذاشتم حل نمیشد هر وقت میخواستم استفاده کنم ازش برمیداشتم اونقدر تلخ نبود مزه اش کمی شبیه قیر بود وباروغن گاوی ولی مخلوط کردم و استفاده کردم جواب داد به هر کی دادم واقعا جواب گرفت
ارسال پاسخ
عليرضا1400/12/18 ساعت 20:35
سلام موميايي رو براي قواي جنسي ميخوام اول اينكه اين نوعي كه شما داريد خوراكي هست ؟؟ دوم اينكه چطور بايد مصرف كنم؟؟
یونس حیدری : 1400/12/19 ساعت 10:47
سلام هم خوراکی و هم مالشی استفاده میشود یک نخود هر روز با اب قورت بددی بشکنید تکه تکه میشود یا شب تا صبح خیس کنید ابش رو بخورید سی روز هر صبح یا هر عصر
ارسال پاسخ
سید محمد میرشفیعیان1399/11/23 ساعت 0:27
با عرض سلام و خسته نباشید یکم مومنایی یکی از دوستان به من داده برای شکستگی استخوان پا .رنگ سیاه رنگ دارد و سفت اما تلخ نیست با کمی گرما نرم و شل میشه .میخواستم بدونم مگه مومنایی سیاه تلخ نباید باشه .آیا خوراکی هست یا مالیدنی ؟ ممنون از سایت خوبتان
یونس حیدری : 1399/12/13 ساعت 21:28
سلام مومیایی اصلی قابل اشتعال نیست بوی بدی شبیه بوی ادرار بز دارد و خیلی سفت و شکننده است اصلیشو داریم خودمون هر 75 گرم 90 تومان
ارسال پاسخ
قاسمی1399/11/11 ساعت 22:18
سلام من برای شکستگی پام(اسیب استخوان،تاندون و رباط) و پوکی استخوان میخواستم،مومیایی سیاه خوراکی و مالیدنی.این مال کجا هستش و وزنش چقدره؟چه مقدار ازش لازمه برای شکستگی معمولا؟ متشکر
یونس حیدری : 1399/11/15 ساعت 18:39
سلام مدل 75 گرمی 90 ت نوع خارجی سلاجیت برای شکستگی مالشی و خوراکی و جوش خوردن سری عتر استخوان عالیییه و بسیار کمیاب
ارسال پاسخ
قاسمی1399/11/11 ساعت 22:16
سلام من برای شکستگی پام(اسیب استخوان،تاندون و رباط) و پوکی استخوان میخواستم،مومیایی سیاه خوراکی و مالیدنی.این محصول وزنش چقدره؟ چه مقدار ازش لازمه برای سفارش؟ و میشه بگین مال کجا هست این؟ متشکر
ارسال پاسخ
وحید1398/3/31 ساعت 21:42
سلام وقت بخیر ۵۰ گرم مومیایی سیاه فقط بد بو نباشه شفاف نرم قیمتش چند میشه?
یونس حیدری : 1398/4/1 ساعت 10:53
سلام 50 گرمی این مدلی که شما خواستید 40 ت با هزینه ارسالش 48 ت واریزبه این شماره کارت انجام بدید 5859831043407237 یونس حیدری تجارت سپس به این شماره آدرستون بفرستید 09116703805
ارسال پاسخ
جلیل جانی1398/2/1 ساعت 19:59
سلام وقت بخیر ممنون از فروشگاه خوبتون اما من که هر جا نگاه میکنم وزن این محصول رو نمیبینم. جسارتا این هزینه دریافتی واسه چه وزنی از مومیایی سیاه است؟
یونس حیدری : 1398/2/4 ساعت 11:58
سلام چرا خیلی ها وزن دارند و متاسفانه بخاطر وارداتی بودن اکثر این محصولات و نوسانات ارزی قیمت ها پیوسته در حال تغییر است وزن مومیایی 75 گرم اصلی
ارسال پاسخ
علی1397/4/28 ساعت 23:18
سلام دو نقص وجود دارد که لازم دیدم نظر بدم .اول امکان انتخاب بین نوع سیاه یا زرد وجود ندارد یعنی در صورت مایل به خرید نوع سیاه بودن ظاهراً امکانی برای اعلام این مسئله وجود ندارد . دوم هم در این محصول و هم در بقیه محصولات وزن محصول گفته نشده که یک نقص عمده است . من برای چه مقدار از محصول پول پرداخت میکنم ؟ این مسئله اصلا مشخص نیست چه یک گرم چه صد گرم .
یونس حیدری : 1397/5/3 ساعت 19:42
دوست عزیز مومیایی زرد وسیاه دو صفحه مجزا دارند در ضمن در هنگام خرید در صفحه اول همه محصولات وزنشان قید شده است میتوانید با تماس با این شماره استعلام قیمت جدید بگیرید 02634584608 خیالتون جمع پایین ترین قیمت ها در بین سایت های فروش گیاهان دارویی و با کیفیت ترین محصولات در سایت عطاری خراسانی است میتوانید امتحان کنید علی
ارسال پاسخ
اینده1396/10/26 ساعت 15:32
چطور شما پرداخت در منزل ندارید ولی ما باید داشته باشیم ن داداش کسی پول مفت نداره
یونس حیدری : 1397/3/23 ساعت 20:14
سلام 🤗با سلام خدمت همراهان همیشگی فروشگاه عطاری خراسانی 💥برخی از عزیزان درخواست تسویه و پرداخت مبلغ درب منزل رو دارن که لازم دانستیم توضیحی در این باره بدیم ❌این سیستم مشکلات زیادی دارد ازجمله :❌ 1️⃣بایستی هزینه پست بیشتری پرداخت کنید 2️⃣ مراحل ارسال وقت گیر هست(باید وزن ، اطلاعات شما،محتویات بسته و قیمت را در سایت پست ثبت کنیم، 4 عدد برگه را چاپ بگیریم و روی بسته بچسبانیم!) 3️⃣برای ارسال حتما باید به اداره پست مرکزی مراجعه کنیم. 4️⃣بسته های پرداخت در محل، آخرین اولویت توزیع پستچی ها است و چندروز دیرتر میرسند. 5️⃣بعضی از پستچی ها چون سختشونه بسته ها رو برای تحویل نمیارن و باید خودتون از اداره پست تحویل بگیرید! 6️⃣پستچی ها کارتخوان ندارند و باید وجه نقد داشته باشید. 7️⃣خریدار بمحض تحویل گرفتن بسته و قبل از باز کردنش باید مبلغ رو به پستچی پرداخت کنه پس هیچ تضمینی نیست که داخل بسته همون چیزی باشه که شما سفارش دادین 8️⃣برای اینکار ما باید با شرکت واسطه پستی قرار داد ببندیم و درصدی از مبلغ کالارو به اون شرکت بدیم و اصل پول رو هم حدودا 1ماه بعد از پرداخت مشتری باما تسویه میکنن که اینها باعث بالارفتن قیمت محصولات میشه 🖇و خیلی ضعف های دیگه باعث شده که این سیستم توی ایران جواب نده و در حال #منسوخ شدن باشه ✅مزایای پرداخت قبل از ارسال سفارش: 1️⃣بسته شما کاملا محرمانه و در جعبه های مخصوص عطاری خراسانی ارسال میشود و هیچ کس حتی پستچی از محتویات داخل اون مطلع نمیشه 2️⃣سفارش شما بسرعت ارسال و زودتر به دستتون خواهد رسید(هرروز ساعت10 صبح بسته ها ارسال میشوند) 3️⃣ هرتعداد خرید کنید فقط یک هزینه پست یعنی7000پرداخت میکنید ✅چرا به ما #اعتماد کنید؟ 1️⃣ما رسید پستی بسته های ارسال شده روزانه رو در کانال @attarishop ثبت میکنیم و دوستان میتونن توی سایت اداره پست شماره بارنامه هارو وارد و راستی آزمایی کنن 2️⃣داشتن بیش از 23000 عضو nدر فروشگاه و 95 هزار عضو در کانالهای تلگرام و اینستا و ... و همچنین تیم پشتیبانی کانالهای ما که از ساعت8صبح تا 12شب پاسخگوی سوالات مشتریان و ثبت سفارشها میباشند 3️⃣داشتن نماد اعتماد الکترونیکی و کد شامد در سایت و کانالهای ما و شعب ما در شهرهای مختلف (شعبه اصلی کرج گلشهر) ⚡️آخرین راه برای دوستانی که بازم قانع نشدن اینه که سری اول مبلغ کمتری خرید کنند تا هم با کار ما آشنا بشن و هم ریسک خودشون بیاد پایین⚡️ کسانی که از طریق سایت ما به این نشانی www.attarkhorasani.ir خرید اینترنتی انجام میدهند دقیقا براساس نوع پست و فاصله و وزن بسته هزینه مرسوله شان آنلاین محاسبه میگردد - و در آخر جا داره تشکر کنم از دوستانیکه با اعتمادشون به ما باعث میشن محصولات رو با قیمت پایینتر و سرعت بالاتری عرضه کنیم🙏🙏
ارسال پاسخ

ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط