تماس با ما 09036552500 مرزنجوش یزدی 100 گرمی اصلی

مشخصات اصلی


قیمت: 55000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول

مرزنجوش یزدی

طبع گرم و خشک

خواب آور

تقویت اعصاب و بسیار معطر - آرامبخش - ضد نفخ - ضد سوزش سر دل و ...






نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


خواص مرزنجوش و فواید مرزنجوش

+ برای رفع سنگینی معده، نفخ و ناراحتی‌های کبدی توصیه می‌شود. در موارد بی‌اشتهایی، ناراحتی‌های هاضمه یا صفراوی مؤثر است.

+ در استعمال ‌خارجی از اسانس آن به‌صورت پماد برای ضدعفونی کردن زخم‌ها و در تسکین ‌رماتیسم و دندان درد و گوش درد در استعمال موضعی آن مصرف دارد.

+ ریختن چند قطره از اسانس آن در گوش یا قرار دادن پنبۀ آغشته به آن در گوش باز کنندۀ مجرای گوش می باشد.

+ جوشانده ۲۰ تا ۳۰ گرم سرشاخه‌های گلدار آن در یک لیتر آب را با عسل‌شیرین کنید. خوردن ۳ تا ۴ فنجان از این محلول بین غذاها برای بیماران مبتلا به‌ تنگی نفس توصیه شده‌ است.

+ استنشاق این گیاه عطسه آور و اشک آور بوده و در درمان سردرد ناشی از سرماخوردگی مفید می باشد .

+ خوردن دم کرده آن فرح آور است و برای درد سینه و سرفه و تنگی نفس و درد قلب و تحلیل نفخ و گاز و بادها و سختی در ترشح ادرار و حیض نافع است.

+ از دم کرده ۱۰ تا ۲۰ گرم سرشاخه‌های گلدار به‌ مدت ۱۰ دقیقه در یک لیتر آب جوش پس از صاف کردن و با عسل شیرین کردن برای درمان بیماری‌های دستگاه‌تنفسی، به‌عنوان صاف‌کننده خون و نیز برای تسهیل هضم و تسکین دردهای ‌ماهانه، روزانه سه فنجان تناول نمایید.

+ مرزنگوش وحشی توسط چینی‌ها برای استفراغ، اسهال، یرقان و خارش استفاده می‌شود. از تیره نزدیک مارجورام بوده و برای درد مفاصل، سرفه و به عنوان شربت سینه استفاده می‌شود.

+ خشکیده مرزنگوش را با عسل مخلوط کنند و بر پوست بمالند لکه‌های سیاه خونی و لکه‌های سبز رنگ خونی را بر می‌دارد و به ویژه برای زدودن لکه‌های خونی زیر چشم بسیار مفید است.



برچسب ها: مرزنجوش , مرزنجوش اصل , خرید مرزنجوش , مرزن جوش , مرزنجوش یزدی , خرید مرزنجوش اصلی یزدی , عطاری های کرج , خرید اورگانو , خرید سبزی اورگانو اصل ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط