تماس با ما 09036552500 روغن خراطین اصل 62 میلی دست ساز

مشخصات اصلی


قیمت: 115000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


این روغن بر روی تمامی اندامهای بدن خانمها و آقایان تاثیرگذار است. اما بیشترین توصیه ها در طب برای افزایش سایز سینه ، باسن ، لب ، گونه ها و اندام تناسلی آقایان ذکر شده است.

نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


در عکس بالا کرم اصلی خراطین را مشاهده میفرمایید که روغن کشی میگردد

روغن خراطین یک روغن ۱۰۰% طبیعی است که از یک نوع کرم خاکی به نام “ایزینیا فتیدا” استخراج می شود. روغن خراطین در طب سنتی ایران و سایر کشورها به عنوان یک روش ۱۰۰% نام برده شده است. این روغن هم اکنون در سراسر دنیا در حال تولید و عرضه میباشد و نتایج آن به همگان ثابت شده است.

روغن خراطین یک روغن حجم دهنده موضعی می‌باشد. کاملا طبیعی بوده و با همه پوستها سازگار است.

در طب سنتی از این روغن جهت افزایش رشد و حجم موضعی عضلات استفاده می‌گردید که امروزه اثرات شگفت‌انگیز آن شناخته شده و جایگزین تمامی کرمهای شیمیایی، بوتاکس‌ها و جراحی‌ها که همگی از عوارض بسیاری برخوردار است، شده است.

این روغن برای آقایان و خانم ها است میباشد و با ماساژ آن روی موضع با افزایش خون رسانی، عضلات موضع مورد نظر با جذب این روغن، تغذیه شده و در نتیجه سرعت رشد و حجم گرفتن در آن افزایش می‌یابد.کار روغن خراطین تغذیه عضلات از راه پوست میباشد. حال این عضله میتواند در هر موضع از بدن و یا صورت چه آقایان و چه خانمها باشد. و حتی در خانمها برای افزایش حجم و سفت کردن سینه نیز، کاریی بسیار خوبی دارد.این روغن بر روی تمامی اندامهای بدن خانمها و آقایان تاثیرگذار است. اما بیشترین توصیه ها در طب برای افزایش سایز سینه ، باسن ، لب ، گونه ها و اندام تناسلی آقایان ذکر شده است.

این روغن دارای روش ساخت پیچیده و زمانبری است که همین امر باعث شده قیمت آن کمی بالا باشد.


http://attari.8n8.ir/upload/picture/7278-photo_2019-10-16_11-28-11.jpg

دوستان روغن های تقلبی زیادی در بازار مشابه با روغن ما از لحاظ ظاهری وجود دارد که شاید به قیمت پایین تر نیز به فروش برسد ولی مطمین باشید متشکل از کرم خراطین اصلی نیست و تقلبی است .


روغن ارسالی دست ساز با حجم 55 تا 62 میلی گرم

روغن خراطین اصل ساخته شده توسط عطار خراسانی

خراطين از دیدگاه سنتی :

كرمهاى سرخ است كه در زمين نمناك به هم رسد.در اوّل، گرم و تر و مغرّى و سه درهم او كه خشك كرده باشند با ربّ انگور، مدرّ بول و جوشانيده او در روغن كنجد جهت خناق و سرفه كهنه، به غايت آزموده و مسحوق او را با روغن بادام، بالخاصية جهت فتق امعاء و التيام آن مجرب دانسته‏اند و جهت عسر ولادت و رفع سنگ مثانه و گرده و با شراب مغير رنگ بدن يرقانى در همان ساعت و ضماد او جهت ورم حلق و لهاة و منع نزلات و طلاى تازه او به قدر سه شبانه روز جهت التيام عصب مقطوع، مجرب و به دستور، جهت جراحات اعضاء عصبانى، مؤثر و با غبار آسيا جهت استحكام مفصلى كه از جاى خود حركت كرده باشد و جهت ضربه و سقطه و تسكين اورام حارّه و با روغن دانه زردآلو جهت بواسير و طلاى مطبوخ او با روغن زيتون و ضماد كردن او با زفت و برگ كدو و جهت بزرگ كردن قضيب، به غايت مؤثر و مؤلف «تذكره» گويد كه: مطبوخ او با قضيب (آلت جنسی )حمار زنده، اكلًا و ضماداً در اين باب، بى‏شبهه مجرب است و قطور او با پيه مرغابى و روغن زيتون جهت درد گوش نافع است و چون با جعل و بنات طبخ نمايند، طلاى او جهت بواسير نافع است.

ضماد كردن خراطين با زفت و برگ كدو و جهت بزرگ كردن قضيب(آلت جنسی مردانه)، به غايت مؤثر است .

منبع (تحفه حکیم مومن)

در طب قدیم و عربی و چینی برای بزرگ کردن و حجم دادن به اندام های مختلف بدن از جمله اندامهای جنسی بدن (آلت ، باسن و سینه) ، گونه ها ، لب و.. از روغن خراطین اصل استفاده شده است.

طبیعی ترین راه برای چاق کردن و افزایش حجم گونه ها و صورت
طبیعی ترین راه برای افزایش حجم سینه و باسن خانم ها
طبیعی ترین راه برای افزایش حجم آلت مردانه

نحوه مصرف روغن خراطین اصل :

مصرف این روغن به صورت موضعی میباشد و مستمر باید باشد .روغن خراطین در افزایش قطر آلت مردانه بیشتر تاثیر داردتا طول آن .نحوه ی استفاده از این روغن 1 الی 3 بار در روز می باشد و مدت2 الی5 ماه باید از آن استفاده کرد.چون از راه پوست جذب میشه قبل مصرف حتماباید خوب اون عضو را مالش داد تا سرخ شود .

نکته ای مهم :

قبل از مصرف خوب هم بزنید تا کرم های ته نشین شده آن با روغن یکدست شود و هر شب قبل از خواب یک قاشق چ سر خالی روی گونه ها و لب زده شود . حتما مداوم استفاده شود . شب تا صبح بماند و صبح باآب ولرم شستشوداده شود .

روغن خراطین اصل به رنگ قهوه‌ای است و متأسفانه اکثر روغنهایی که در اینترنت و عطاری‌ها عرضه میشوند برای اینکه مصرف کننده رنگ روغن را نبیند آنرا در شیشه‌های تیره قرار میدهند. ( حتما روغن تهیه شده را در یک ظرف شفاف ریخته و به رنگ آن دقت کنید که حتماً تیره باشد) بهتر است روغنهایی که رنگ آنها قابل رویت نیست را اصلا تهیه نفرمائید.

روغن خراطین اصل بجز اثر حجم دهندگی، خواص دیگری نیز داراست .

مثالاٌ در پوست صورت ایجاد شفافیت و درخشندگی میکند و پوست را فوق‌العاده نرم و لطیف نموده و همچنین اثر بی‌نظیری در کمرنگ کردن و محو نمودن لک‌های پوستی دارد. روغنهایی که از این خواص برخوردار نیستند به هیچ عنوان خالص و اصل نمی‌باشند.

ظرف 62 سیسی روش بن ماری تهیه شده صدرصد خالص

روغن خراطین اصلی

عطاری خراسانی با سابقه تولید روغن خراطین در ده سال فروش اینترنتی و حضوری







برچسب ها: کرم خراطین , افزایش دهنده سایز آلت جنسی , حجم دهنده طبیعی سینه , بزرگ کننده آلت تناسلی , حجم دهنده طبیعی گونه , بزرگ کننده طبیعی , خرید روغن خراطی , خرید ,

مشخصات فنی


نوع کرم:خراطین آفریقایی
رنگ روغن:قهوه ای مایل به قرمز
طبع :خیلی گرم و خشک
نوع :دست ساز
روغن پایه :زیتون
وزن قوطی :62 میلی
ماندگاری :دوسال در جای خنک
نوع روغن :مالشی دوفاز

فیلم محصول



پرسش و پاسخ


حسینی1399/2/27 ساعت 17:51
سلام من صورتم خیلی لاغره وخط خنده واخم هم روصورتمه وپاهای چشمم چین وچروک داره ایا جواب میگیرم اگه استفاده کنم از این روغن؟
یونس حیدری : 1399/2/30 ساعت 13:43
سلام انشالله سعی کنید در کنار این محصول یک بسته ماسک چسبی خاک رس طبی هم ببرید هر سه شب یکبار استفاده کنید
ارسال پاسخ
سیمین گودرزی 1398/12/7 ساعت 1:14
باسلام من وهمسرم فقط برای چاقی صورت میخواستیم میشه طریقه ارسالشو بهم بگین وچه مدت تاثیرداره وموندگاریش چه مدته ممنون میشم ,,
یونس حیدری : 1398/12/8 ساعت 8:05
سلام هر شب خراطین دست ساز مارو به صورت دورانی دور تا دور گونه و صورت خوب ماساژ بدهید تا جذب شود سپس صبح با اب ولرم به راامی شستشو بدهید به دلیل لایه برداری قوی و طبع گرم بهتر است در این مدت کمی ماسک سرد سیب زمینی و خیار رنده شده هم روی صورت بذارید جوانه گندمهم پودر شده باشیر بخورید
ارسال پاسخ
قاصدک1397/12/9 ساعت 23:40
سلام ببخشید قیمتش چقدره در حال حاضر؟ قیمت کرم دور چشم جنتالینم بگین
یونس حیدری : 1397/12/17 ساعت 14:32
سلام 48 و 49 ت
ارسال پاسخ
ثنا1397/10/5 ساعت 0:16
سلام من صورتم لاغره آیا تنها با روغن خراطین پر میشه ؟لطفا بگین چه چیزیهاایی استفاده کنم ؟
یونس حیدری : 1397/10/19 ساعت 20:12
سلام بله ولی بهتره کنارش یک بسته بوره ارمنی هم ببرید استفاده کنید هفته ای یکبار
ارسال پاسخ
فرزاد1397/8/12 ساعت 14:08
سلام میخوام بدونم بوی بدش درچه حدی هست منظورم اینه که موقع استفاده بقیه هم متوجه بوش میشن یا نه روش استفاده برای الت تناسلی چه شکلیه؟چه مدت؟
یونس حیدری : 1397/8/15 ساعت 11:18
سلام خیر بوی بد آن تا حد بسیار زیاد فیلتر شده است و ترکیباتی نظیر خولنجان و دارچین و .. به آن اضاف میشود
ارسال پاسخ
ذوالفقاری1397/5/10 ساعت 12:10
سلام من فقط میخام صورتم چاق بشه قبلاازخولنجان استفاده کردم ولی جواب میدادولی همین که قطع میکردم دوباره برمیگشت.ایابرای لکهای صورتم وچاق شدن صورت روغن خراطین تاثیرداره؟
یونس حیدری : 1397/5/10 ساعت 12:14
سلام دوست عزیز یک روغن خراطین اصلی دست ساز و یک بسته ماسک بوره ارمنی از فروشگاه ما خریداری کنید به مدت دوماه هر روز این روغن رو به گونه به صورت دورانی به آرامی ماساژ دهید و هر هفته دوبار از ماسک بوره ارمنی و آب کمی آب سیب زمینی به صورت ماسک ده دقیقه روی پوست استفاده کنید حتما جواب خواهید گرفت
ارسال پاسخ
محمد1397/3/5 ساعت 14:09
سلام تاریخ مصرف(انقضاء) این روغن چند روز است ؟
یونس حیدری : 1397/3/10 ساعت 17:37
سلام در جای خنک مثل یخچال 2 سال
ارسال پاسخ
فرشته1397/1/20 ساعت 11:51
سلام روغن خراطین برای افزایش سایز سینه میخام سفارش بدم...میخواستم ببینم در مدت زمانی ک گفتید چقد سایز سینه افزایش میابد؟؟؟
یونس حیدری : 1397/1/30 ساعت 10:05
سلام روغن خراطین برای سفت کردن و حجم دهی سینه و باسن استفاده میشه با مصرف سه قوطی همراه با بادکش استفاده کنید
ارسال پاسخ
رضا احمدي1396/10/17 ساعت 4:33
با عرض سلام و خسته نباشيد ، روغن خراطين را ١ الي ٣ مرتبه در روز چند دقيقه بايد بماليم
یونس حیدری : 1396/11/17 ساعت 12:09
سلام ده دقیقه
ارسال پاسخ
مهدی1396/1/17 ساعت 9:39
روش تشخیص روغن اصل خراطین را از غیر اصل چگونه مشخص می شود
یونس حیدری : 1397/3/23 ساعت 20:10
روغن خراطین اصلی تقریبا دو فاز است بوی کمی نامطبوع دارد رنگش متمایل به قرمز و قهوه ای است غلظت دارد و طبعش بسیار گرم سات و ممکن است جوش ایجاد شود ولی بازهم هیچ کدام از این روش ها قطعی نیست حتما باید از جای معتبر خریداری شود
ارسال پاسخ
ریحانه1395/11/22 ساعت 20:04
سلام، من سایز سینه هام متفاوته و دوست ندارم عمل جراحی انجام دهم روغن خراطین به سینه کوچک بزنم ایا جواب میگیرم به سایز اون یکی برسونم و سوال بعدیم بهاطر زایمان لب های بزرگ الت تناسلی چربیش ازبین رفته دکنر میگه چربی تزریق کنیم ولی من نمیهوام ایا با این روغن حجم پیدا خواهد کرد چون اون ناحیه گوشتی عست میگم شاید جواب بگیرم، بعد مدت زمان استفادش از چندروز محسوس میشه برام ‌
یونس حیدری : 1397/3/23 ساعت 20:08
سلام بله میتونید روغن خراطین اصلی دست ساز عطاری خراسانی تهیه 20 روزه همون قسمتی که افزایش ححجم در نظر دارید استفاده کنید حجم دهی بعد از استفاده خیلی زیاد است بعد از 20 تا 30 روز زیاد حجم دهی اتفاق نمی افتد البته روغن زالو هم خیلی عالیه منتهی کمی بوی بدی دارد
ارسال پاسخ

ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط