تماس با ما 09036552500 مصطکی جزیره خیوس 10 گرمی آدامسی معطر

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول

مضرات

  • منع مصرف برای زنان باردار
  • آلرژی و حساسیت
نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


خواص مصطکی

مصطکی صمغ درختی است کمیاب در یونان و آفریقا که به صورت طبیعی از درخت بیرون می آید و بسیار کمیاب و گران قیمت است در حال حاضر مصطکی هایی که در ایران به فروش میرسند همگی به صورت آزمایشگاهی تولید میشوند . مصطکی طبیعی بوی خوشی دارد . مثل سقز چسبناک است و رنگ روشن دارد و به صورت آردی نیست

خواص مصطکی برای دهان و دندان

جویدن مصطکی باعث خوشبو شدن دهان میگردد، وقتی در دهان گزاشته شود و آن را بجوید طعم معطری احساس میشود و در برخی موراد از آن برای پر نمودن حفرههای دندان استفاده میشود.

چنانچه گوشت لثه های شما از بین رفته و دچار تحلیل و سست شدن لثهها شده اید، هر روز مقدار کمی مصطکی را بجوید تا پای دندان ها گوشت آورده و لثه ها سالم و محکم شوند.

شستشوی دندان ها با جوشانده مصطکی بوی بد دهان را رفع میکند.

خواص مصطکی برای بیماریهای گوش

بهتریت دارو برای تقویت حافظه و افزایش قدرت تمرکز است .

درمان بیماریهای گوش و حلق از موارد کاربرد مصطکی در طب سنتی است برای باز شدن گرفتگی گوش میتوان یک قطره از جوشانده مصطکی را در گوش چکاند تا گرفتگی باز شود. به این منظور ده گرم مصطکی را با نصف فنجان آب و روغن زیتون بجوشانید تا آب آن خشک شود.

در صورت تورم گوش یا اگر غدهای در گوش باشد که سبب سنگینی گوش شود، باید مقداری مصطکی را در آب جوش بریزید و بجوشانید. پس از سرد شدن سه قطره از آن را سه بار در روز، در گوش بچکانید تا گوش را باز کند و در نتیجه سنگینی گوش و کری که در اثر غده گوش باشد برطرف خواهد شد.

برای رفع سنگینی گوش، آن را در روغن کنجد بجوشانید و یک تا دو قطره در گوش بچکانید.

سایر خواص دارویی مصطکی

خوردن مصطکی همرا با کندر، برای تقویت هوش و حافظه بسیار مؤثر است.

زخم معده، زخم اثنی عشر و زخم روده را درمان میکند.

از خواص درمانی مصطکی که در طب سنتی بیشتر از آن یاد شده، بویییدن این گیاه است که در درمان وسواس مفید میباشد و مالیخولیا را کاهش میدهد.

برای رفع سردرد موثر است و برای از بین بردن و مقداری مصطکی را در گلاب حل کنید، سپس آن را گرم نموده و این محلول را پنبه بر روی پلک چشم خود قرار دهید.

برای رفع سردی کبد، جوشانده مصطکی بسیار مفید است به این منظور، یک قاشق چای‌خوری از صمغ مصطکی را در یک لیوان آب‌ جوش بریزید و بگذارید چند دقیقه بجوشد، سپس آن را سرد کرده و بنوشید.

مصطکی، در درمان سرفه های سرد و خونریزی سینه موثر است به این منظور، آنرا با یک فنجان آب جوش دم کرده و میل کنید.


10 گرمی اصلی خالص به ضمانت اصل بودن



برچسب ها: مصطکی , مصطکی خسوس , مصطکی یونانی , درخت مصطکی , mastic , صمغ مصطکی , مستکی , مصطکی ایرانی , خرید مصطکی اصلی , مصطکی طبیعی ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


زمزمه1399/7/7 ساعت 20:45
سلام مصطکی جزیره خسوس موجود دارید عمده تیراژ میخوام.
یونس حیدری : 1399/7/8 ساعت 10:52
سلام خیر به دلیل گران شدن دلار دیگه نمیاریم قیمتش قبلا کیلویی 2 میلیون بود الان شده 10 میلیون تومان
ارسال پاسخ

ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط