تماس با ما 09036552500 صابون زردچوبه خارجی مکس لیدی

مشخصات اصلی


قیمت: 45000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول

طرز مصرف صابون زردچوبه

  • مصرف این صابون بسیار ساده است. کافی است دست و صورت خود را با آب مرطوب کنید و کمی از صابون زردچوبه را به آرامی بر روی پوست صورت بمالید. اجازه دهید کمی بر روی پوست بماند، سپس صورت خود را با آب ولرم شسته و با یک حوله نرم خشک کنید.
  • به منظور استفاده از خواص صابون زردچوبه برای بدن در حمام، ابتدا این صابون را بر روی یک تکه پارچه و یا لیف مخصوص خود بمالید. سپس پارچه را به آرامی بر روی پوست بدن ماساژ دهید و بعد از آن می توانید بدنتان را با آب گرم بشویید.
نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی




‌پوست خود را شسته و صابون را به آرامی روی آن بمالید و پس از اندکی آنرا بشویید.این صابون محصول منحصربفرد از کشور هندوستان است که برای همه ی امراض پوستی از قبیل لک و جوش و آکنه مفید می باشد . شرکت سازنده این محصول ۷۵ سال سابقه تولید محصولات گیاهی از این قبیل دارد

✔️کمک به کلاژن سازی پوست

✔️ ضد کک و مک

✔️فاقد مواد شیمیایی،اسانس و نگهدارنده

صابون زردچوبه

خواص صابون زردچوبه

بسته به محلی که گیاه زردچوبه رشد می کند، می توان آنرا به رنگ های زرد تا نارنجی تیره یافت. طبق تحقیقاتی ثابت شد که کورکومین های موجود در این گیاه خواص ضد التهابی داشته و در درمان آکنه، پسوریازیس و اگزما تأثیر بسزایی دارد. مصرف صابون زردچوبه برای افرادی که پوست چربی دارند قویاً توصیه می شود. چرا که این صابون باعث رفع چربی و آب رسانی به منافذ پوست شده و همچنین موجب نرمی و شادابی پوست می گردد. این صابون سرشار از ویتامین E می باشد. بنابراین برای درمان آکنه و جوش های سرسیاه می تواند بسیار مفید واقع شود. مردمان هند و مالزی از دیرباز از خواص صابون زردچوبه استفاده های فراوانی می بردند که چندی از خواص آن عبارت اند از:

  • رفع لک های صورت
  • جلوگیری از ایجاد چین و چروک
  • مرطوب کننده پوست
  • ضد قارچ
  • تسکین دهنده پوست های حساس



برچسب ها: صابون زردچوبه , خرید صابون زردچوبه , خرید صابون اصلی زردچوبه , خرید صابون کرکم , خرید صابون گیاهی زردچوبه , صابون زردچوبه مکس لیدی , خرید صابون زردچوب ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط