تماس با ما 09036552500 افدرا 200 گرمی خشک

مشخصات اصلی


قیمت: 40000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


افدرا چیست؟
افدرا ماده‌ای است که از گیاهی با نام افدرا سینیکا گرفته می‌شود که یک گیاه دارویی چینی می‌باشد و به طور سنتی در داروهای چینی استفاده می‌شود. نام چینی آن MA HUANG (ماهوانگ) است و ماده موثر موجود در این گیاه افدرین می‌باشد. افدرین ترکیب شبه آمفتامینی بسیار قوی است که هم سیستم عصبی و هم سیستم قلبی عروقی را تحت تأثیر قرار می‌دهد. همان گیاه هوم معروف است .

Image result for ‫افدرا‬‎

افدرا و لاغری موضعی
امروزه افدرا در مکمل‌های لاغری به طور گسترده استفاده می‌شود. اگر روزانه 500 کالری کمتر از حالت عادی مصرف کنید و از گیاه افدرا هم استفاده کنید، افدرین موجود در گیاه افدرا کمک می‌کند تا هفته‌ای نیم کیلوگرم وزن کم کنید. مطالعات نشان می‌دهد که این گیاه کمک می‌کند تا چربی‌های ناحیه شکم راحت‌تر سوزانده شود.

کاهش اشتها با کمک افدرا
ماده شیمیایی افدرین که در گیاه افدرا موجود می‌باشد بر سیستم اعصاب مرکزی موثر است و مراکز سرکوبگر اشتها را در مغز فعال می‌کند. در نتیجه با مصرف این گیاه، اشتهای شما محدود می‌شود و به شما کمک می‌کند تا احساس گرسنگی کمتری داشته باشید. ممکن است شما در فاصله ناهار تا شام نیازی به مصرف میان‌وعده نکنید و در این مدت گرسنه نشوید و نهایتاً کنترل بیشتری بر زمان‌های صرف غذایتان خواهید داشت.

Image result for ‫افدرا خشک‬‎

افدرا یک چربی سوز طبیعی
افدرین و سودوافدرین موجود در برگ‌های این گیاه، منجر به افزایش متابولیسم بدن و فعالیت قلب و مغز می‌شوند. در نتیجه سطح انرژی بدن افزایش می‌یابد. همه این‌ها به علت اثرات گرمازایی ناشی از افدرین می‌باشد. این گرمازایی منجر به افزایش تجزیه چربی‌های ذخیره‌شده و افزایش مصرف انرژی در بدن می‌شود.

اثرات درمانی دیگر افدرا :

گیاه افدرا برای مدت بیش از ۲ هزار سال در سرزمین های شرقی آسیا برای درمان بسیاری از بیماری ها استفاده شده است. گیاه افدرا دارای اثرات ضد التهابی و ضد آرتریت می باشد و برای درمان برونشیت، آسم، سرماخوردگی، آنفلوانزا، سردرد، سرفه، تب بالا، ادم، بیماری های مفصلی و استخوانی و به فراوانی مورد استفاده قرار می گیرد. علاوه بر افدرین این گیاه سرشار از تانین می باشد که اثرات محافظت کننده در نارسایی کلیوی دارد

درصورت مصرف بیش از حد چند مورد از عوارض :
عوارض ناشی از افزایش سطح انرژی در بدن مانند اضطراب، افزایش تعریق، گرگرفتگی، اختلالات خواب

از افدرا در تولید مکمل های لاغری استفاده می شود چرا که افدرین موجود در این گیاه موجب کاهش ورن می شود. در واقع این ماده باعث کم شدن اشتها می شود و موجب می شود فرد کمتر احصاس گرسنگی کند. مصرف افدرا همانند بسیاری از گیاهان دارویی در درمان بیماری ها مفید است اما باید تحت نظر پزشک مصرف شود.

وزن یک بسته 200 گرم 40 هزار تمیز بدون چوب
استعلام قیمت عمده 09036552500



برچسب ها: افدرا , افدرا و لاغری , افدرا چیست , خواص ریش بز , خرید ریش بز , خرید افدرا , افدرا عطاری , خرید افدرا خشک , خرید عمده افدرا , خرید گیاه افدرا , افدرا برای لاغر ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


مرتضی1397/12/3 ساعت 9:06
سلام بذر این گیاه موجود هست؟؟؟؟
یونس حیدری : 1397/12/17 ساعت 14:32
سلام خیر غلامی
ارسال پاسخ
وحید 1397/3/21 ساعت 1:57
سلام موجود هست؟
یونس حیدری : 1397/3/23 ساعت 20:05
سلام بله خرید افدرا 200 گرمی 16 هزارت برای سفارش به این شماره تلگرام پیام بدید
ارسال پاسخ
وحید 1397/3/21 ساعت 1:57
سلام موجود هست؟
ارسال پاسخ

ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط