تماس با ما 09036552500 برنگ کابلی 100 گرمی اصلی

مشخصات اصلی


قیمت: 54000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


برنج کابلی داروی دفع کرم کدو و انگلهای بدن


برنج کابلی که با نام های برنگ کابلی و برنق از آن یاد میشود، دانه گیاهی است به نام گیاه برنج یا برنگ و نوع مرغوب آنرا از کابل افغانستان می آورند و برنج کابلی می نامند. دانه ای است کوچک و گرد و سیاه رنگ و نرم و از فلفل ریزتر و مغز آن سفید و مختصری تلخ مزه و بوی آن تند است به حدی که در هنگام کوبیدن این دانه گرد آن چون وارد بینی افراد گرم مزاج شود سبب خون دماغ آن می گردد.

جهت دفع انگل معده :

دستور خوردن آن چنین است که مقدار دو مثقال برنج کابلی را با پنج مثقال خرما و پنج مثقال مغز گردو کوبیده و بصورت حلوا یا معجون در می آورند و شب وقت خواب یکجا می خورند. اما مقدار خوراک برای بچه های دو سال بقدر یک تا دو نخود از این معجون است که در آب حل کرده و به دهان اطفال میریزند و به اطفال چهار یا پنج ساله بقدر یک فندق صبح و یک فندق عصر داده می شود و طفل ده ساله نصف مقدار و از شانزده سال به بالا تمام مقدار مذکور را یک دفعه میخورند و اگر دارو را به مدت دو شب تکرار کنند اثر قطعی داشته و کرم را کشته و سر آنرا که به اندازه سر سنجاق است از روده جدا کرده و دفع می نماید.

جهت دفع انگل معده و تقویت دستگاه گوارش و رفع عفونت هلیکوباکتری...



برچسب ها: برنگ کابلی , برنج کابلی , برنگ , عکس برنگ , برنگ چیست , عکسی برنج کابلی , خرید برنگ کابلی , برنج کابلی عکس , خرید برنگ کابلی اصلی , برنگ کابلی خشک ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط