تماس با ما 09036552500 روغن فلفل قرمز 62 میلی دست ساز

مشخصات اصلی


قیمت: 45000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


روغن تند (فلفل قزمز)

روغن فلفل قرمز ترکیبی از فلفل تند با روغن پایه ای بمانند کنجد ساخته می شود. این چاشنی معمولا در غذا های چینی و کره ای استفاده می گردد. آنها را می توان براحتی در خانه تهیه کرد و سرو نمود. رنگ آن معمولا نارنجی متمایل به سرخ است و مزه ی آن به فلفل ولی با شدت کمتر شبیه است. این خواص باعث می شود که از آن به عنوان سس برای دستورالعمل های ایده آل استفاده کنند.

چه در حالت تازه و چه در حالت خشک شده می توان از فلفل قرمز استفاده نمود.

ژاپنی ها انواع مختلفی از این روغن را که بنام Rayu مشهور است را استفاده می کنند. نحوه ی ساخت آن شبیه به دستوری که توضیح دادیم است بعلاوه ی موادی بمانند زنجبیل، زردچوبه، فلفل قرمز وبرگ گواوا.

در ایتالیا، این روغن با پایه ی روغن زیتون که Olio de pepperoncino نام دارد ساخته می شود. البته نام Calabrian نیز برای این محصول استفاده می گردد زیرا با فلفلی که در کالابریای ایتالیا پرورش می یابد ساخته می شود.

روغنی که با فلفل سیچوان ساخته می شود را روغن سیچوان می نامند. روغنی دیگر نیز از فلفل ساخته می شود که روغن دانه ی فلفل قرمز نام دارد زیرا آن را از دانه های فلفل تند استخراج می کنند. معمولا از دانه های فلفل آنوم آنرا می سازند.

از انواع نام هایی که به این محصول منصوب می شود می توان به روغن فلفل قرمز، روغن فلفل قرمز تند و یا روغن تند اشاره کرد. بسته به نوع فلفل میزان تندی آن محاسبه می گردد.

طرز تهیه ی این روغن در خانه

راهکار ساخت این روغن بسیار ساده است.

  • روغن پایه را انتخاب کنید. می توان از روغن بادام زمینی و یا کنجد برای اینکار استفاده کرد (سلیقه ی شخصی). کمی از روغن را به داخل تابه بریزید.
  • فلفل ها را در امتداد برش دهید. بعضا دانه های آن برداشته می شوند زیرا تندی شدیدی را به روغن القا خواهند کرد(سلیقه ی شخصی). می توانید برای تند تر کردن روغن از دانه ها استفاده کنید.
  • فلفل را در ماهی تابه با روغن به مدت ۸ تا ۱۰ دقیقه سرخ کنید. حال می توانید پوسته ها را برداشته و روغن را استفاده کنید. بعضا خود فلفل های سرخ شده را نیز استفاده می کنند.
  • اجازه دهید روغن سرد شود و آنرا در بطری با درب تیره نگاه دارید.

معمولا بدلیل عطر و طعم بسیار خوب این روغن جایگزین کردن آن بسیار دشوار خواهد بود. اگر می خواهید آنرا جایگزین کنید از تکه های فلفل خشک شده استفاده کنید.

خواص

این نوع از روغن خواص درمانی نیز دارد. این روغن اکثر مواد مفید فلفل بمانند کپسایسین را جذب کرده و خواص درمانی بسیار قدرتمندی را بدست می آورد.

  • ضد تورم: تورم بدن را کاهش می دهد.
  • بی حس کننده ی درد: کاهش دردهای بدن
  • آنتی اکسیدان: این روغن دارای آنتی اکسیدان های بسیار است.

این خواص بدلیل وجود کپسایسین در این روغن است.

رنگ و طعم و عطر

این روغن بدلیل داشتن فلفل قرمز رنگی مایل به سرخ دارد. عطر آن نیز یادآور فلفل است. طعم آن نیز تند است.

فواید سلامتی

  1. کاهش درد: کاپسایسین ضد درد بسیار شناخته شده ای است. یکی از کاربردهای آن در کرم های مخصوص آرتروز مفاصل است. می توانید با استفاده از موم و این روغن کرم مخصوص آرتروز را بسازید. و یا می توانید خود روغن را به محل درد بمالید. کاپسایسین برای درمان درد های روماتوئید و استوآرتروز بسیار کاربردی است. ۸۰ درصد افرادی که از این ماده استفاده می کنند بهبودی را بعد از ۲ هفته مشاهده کرده اند.
  2. بهبود شرایط بعد از نورالژی هرپسی (درد عصبی): این ماده برای کاهش درد در نورالژی مفید بوده است. درد های این بیماری شبیه به شوک هستند که می تواند با استفاده از این ماده کاهش یابند. البته این ماده در نورالژی های دیگری بمانند نوع دیابتیک آن نیز موثر است. این ماده در کاهش درد نورالژی سه قلو نیز مفید است. نورالژی سه قلو باعث ایجاد درد های صورت و عصب سه قلو می شود.
  3. پسوریازیس: این ماده برای درمان پسوریازیس نیز مفید بوده است. با ترکیب روغن زیتون، موم و یا آلو ورا به آن می توان کرمی برای درمان ضایعات این بیماری بوجود آورد.
  4. دیگر فواید از این قبیلند:
  • کاهش درد های حاصل از تورم ماهیچه و مفاصل.
  • آماس کیسه های مفصلی را کاهش می دهد.
  • هر گونه نیشی که از پشه و یا حشرات مختلف وارد می شود را می توان توسط این ماده درمان کرد.
  • از مواد نادری است که برای درمان فیبرومیالژیا کاربرد دارد.


برچسب ها: روغن فلفل , خرید روغن فلفل , روغن فلفل اصلی , پماد فلفل , خرید پماد فلفل , روغن بی حسی گیاهی , خرید عمده روغن کرچک , خرید روغن ضد درد گیاهی , خرید روغن فلفل د ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط