تماس با ما 09036552500 روغن آرگان مراکشی 30 میلی خالص عطری

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


Image result for ‫روغن آرگان‬‎

روغن آرگان می‌تواند رطوبت مورد نیاز پوست را فراهم اورد. این روغن طبیعی قادر است موهای اسیب دیده را بهبود ببخشدبرای اینکه از فواید موجود بهره مند شوید، مقداری روغن آرگان را روی موهای خود بریزید و اجازه دهید یک شب روی موها باقی بماند. صبح روز بعد موهای خود را به طور کامل شستشو دهید. بعد از انجام اینکار متوجه خواهید شد که موخوره و موهای مجعد شما بهبود یافته است.

کافیست چند قطره از روغن آرگان را روی موهای خود بریزید و ماساژ دهید.

وابیدن زیر نور آفتاب را فراموش کنید. دیگر نیازی به کرم‌های غیر طبیعی نیز نخواهد بود. بهترین روش برای ایجاد درخشندگی در پوست استفاده از روغن آرگان است. شما می‌توانید از خاصیت درخشندگی، محافظت کنندگی و مرطوب کنندگی این روغن نهایت استفاده را ببرید.

زمانی که لب‌های ترک خورده ای دارید، بهترین روش استفاده از روغن آرگان است.


شادابی پوست :

یک قاشق غذاخوری آب لیمو، سه قاشق چایخوری ماست یونانی، یک قاشق غذاخوری عسل و سه قطره روغن ارگان را در ظرفی با هم ترکیب کنید. آن را بر روی صورت خشک و تمیز خود اعمال کنید. اجازه دهید به مدت ۱۰ دقیقه روی پوست بماند. سپس با آب گرم بشویید.

شما می‌توانید با کمک روغن ارگان یک لایه بردار طبیعی و شگفت انگیز درست کنید. کافیست روغن ارگان را با کمی شکر قهوه ای ترکیب کنید. فقط مطمئن شوید که بعد از اعمال این ماده، پوست را کاملا می‌شویید.

درخت #آرگان که تنها در مراکش و معدود نقاط دیگری در شمال آفریقا یافت می شود، در سال های اخیر اهمیت ویژه ای یافته است. از دانه های این درخت، روغنی گرفته می شود که به دلیل خواص شفابخشی که دارد #اکسیر_طلایی لقب گرفته است.

🍃روغن آرگان به دلیل محدودیت تولید و تقاضای فراوانی که برایش وجود دارد از گرانترین روغن های جهان است که در دو زمینه ی آرایشی و خوراکی استفاده می شود. روغن آرگان سرشار از اسیدهای چربی چون اسید لینولئیک و اسید هیالورونیک است که حاوی ویتامین E می باشد. خاصیت ضد پیری پوست، مرطوب کنندگی و آنتی اکسیدان بودن روغن آرگان به سبب وجود این اسیدهاست.



برچسب ها: ارگان , آرگان , روغن آرگان , روغن آرگان اصلی , روغن آرگان مراکشی , روغن آرگان اسپانیایی , خرید روغن آرگان مراکشی اصلی 32 میلی , خرید عمده روغن آرگان , خرید ر ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط