تماس با ما 09036552500 جنین گندم 250 گرمی

مشخصات اصلی


قیمت: 40000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


جنین گندم بخش بسیار کوچکی از دانه گندم است که حامل اطلاعات ژنتیکی برای رشد دانه است و سرشار از پروتئین، چربی، املاح معدنی و موادمعدنی و طبیعی مفید برای رشد و نمو بدن است. جنین گندم در فروشگاه‌های غذای سالم، عطاری‌ها و برخی از درمانگاه‌های طب سنتی قابل خریداری است.

جنین گندم حاوی اسیدهای چرب ضروری از جمله امگا3 و امگا6 است و بهترین منبع ویتامین E محسوب می‌شود. اسیدهای چرب ضروری و ویتامین E موجود در جنین گندم برای کاهش فشار و چربی خون و برای عملکرد صحیح دستگاه عصبی مهم بشمار می‌آید.

روزی یک قاشق غذاخوری جنین گندم نیاز روزانه بدن را این ویتامین‌ها تامین می‌کند. جنین گندم حاوی تمامی ویتامین‌های گروه B از جمله تیامین(B1)، ریبوفلاوین(B2)، نیاسین(B6)، فولات و پانتوتنیک اسید است.

جنین گندم منبع باورنکردی از املاح است، حاوی 16 ماده معدنی موردنیاز بدن که حاوی 10 ماده معدنی عمده و ریز مغذی است.

100 گرم جنین گندم حاوی 30 گرم پروتئین، و 10 گرم چربی گیاهی است. و برای رشد و مو کودکان و نوجوانان، برای پیشگیری و درمان یبوست، چربی خون و برای ورزشکاران و زنان در طی دوران بارداری بسیار ارزشمند است.

جنین گندم برای تقویت عمومی، درمان خارش، خشکی و التهابات پوستی، اگزما، دیابت، یبوست، اختلالات و التهابات رشته‌های عصبی مفید است.


Image result for ‫جنین گندم‬‎

جنین گندم دارای خاصیت ضد پیری است

یکی از ده ماده غذایی غنی در دنیا

ضد ریزش مو
ضد یبوست
ضد سرطان
بهبود مشکلات روده



برچسب ها: خرید جنین گندم , جنین , جنین گندم , خواص جنین گندم , عکس جنین گندم , بهترین گیاه دارویی برای مبارزه با کرونا , خرید گیاه ضد کرونا , خرید جنین گندم اصل ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط