تماس با ما 09036552500 روغن بنفشه اصلی دست ساز 60 میلی پایه زیتونی

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی




🌿 صد درصد خالص بهتربن دارو برای درد سینوزیت و میگرن مالیدنی برروی پیشانی

-----
#روغن_بنفشه

👌دست ساز باپایه زیتون

🌿 بهبود میگرن
🌿ضد ریزش مو وسفید شدن مو
🌿شاداب کننده وشفاف کننده پوست
🌿 کمک به رفع کک ومک

روغن بنفشه و فواید درمانی شگفت انگیز آن

روغن بنفشه فواید بسیار دارد ازجمله جلوگیری از ریزش مو، سفید کردن پوست صورت، برطرف کردن کک‌ومک صورت، نرم کردن مو، اگر در بینی ریخته شود سبب ترمیم و تقویت مغز می‌شود، باعث زیادی عقل و قدرت درک می‌شود و برای سینوزیت، میگرن و سردرد بهترین درمان است.

روغن بنفشه و درمان ضربه مغزی:
ضربه‌مغزی که گاهی در اثر تصادف و گاهی سقوط و امثال این‌ها اتفاق می‌افتد، در طب امروزی درمان خاصی ندارد و تنها با استراحت و ترمیم خود بدن درمان صورت می‌گیرد ولی در طب اسلامی درمان عاجل و مؤثر وجود دارد و آن روغن بنفشه است.

برای استفاده باید هر شب در هر بینی دو قطره ریخته شود و این کار تکرار شود، بسیار تجربه‌شده که افرادی در اثر ضربه‌مغزی به کما رفتند و با این روش خیلی زود چشم باز کردند و درمان شدند.

روغن بنفشه و درمان انواع سردرد و میگرن:
. یکی از درمان های سردرد در طب اسلامی استفاده از روغن بنفشه پایه کنجد است، ازآنجا که روغن کنجد خود داروی سردرد است و روغن بنفشه هم داروی سردرد است، اگر روغن بنفشه پایه کنجد باشد از دو جهت برای درمان سردرد مفید خواهد بود.


روغن بنفشه

روغن بنفشه بهترین درمان تب

این روش بهترین درمان و درمان فوری تب است، حتی سخت‌ترین حالت تب که بیمار تبش مقاوم است و درمان نمی‌شود؛ و درمان این است که کاسنی تازه را بگیرید و له کنید، و روغن بنفشه پایه زیتون روی آن بریزید و با آن مخلوط کنید، و روی پیشانی بیمار بمالید، در کمتر از پنج دقیقه تبش تسکین می‌یابد، اگر کاسنی تازه نباشد، کاسنی خشک را آسیاب کنید و با روغن بنفشه پایه زیتون مخلوط کنید و روی پیشانی بیمار بمالید، البته کاسنی تازه باشد بهتر است و اثرش بیشتر است، نکته دیگر اینکه کاسنی را چه تازه و چه خشک باشد نباید شست، چون یک قطره از بهشت هر روز صبح بر برگ آن می‌ریزد و آن قطره درمان است، حتی مصرف کردن و خوردن آن نیز باید بدون شستن باشد، این دارو علاوه بر تب برای میگرن هم مفید است، کسانی که مبتلا به میگرن هستند و همیشه از مسکن استفاده می‌کنند بهتر است به جای قرص‌های شیمیایی که ضرر دارد از این روش استفاده کنند.

‌‎



برچسب ها: روغن بنفشه , روغن بنفشه طبی , روغن بنفشه اصلی , خرید روغن بنفشه , خرید روغن بنفشه طبی , خرید روغن بنفشه پایه زیتونی , خرید روغن بنفشه پایه کنجدی ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط