تماس با ما 09036552500 چای سفید سوزنی 20 گرمی

مشخصات اصلی


قیمت: 60000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی




غنی از آنتی اکسیدان ها

چای سفید غنی از آنتی اکسیدان ها است. بدن انسان دائماً در معرض شرایطی است که اکسیداسیون نامیده می شود و کاملاً طبیعی است که ما نیز در معرض آن ها قرار بگیریم.

با این وجود این فرایندها هنگامی که ما مواد غذایی ناسالم می خوریم و یا هنگامی که هوای آلوده ای را نفس می کشیم و یا زمانی که آب آلوده ای را می نوشیم، تسریع می شوند. در نتیجه ی فرایند اکسیداسیون، رادیکال های آزادی در بدن تولید می شود که به بدن ما در سطح سلولی آسیب هایی را وارد می کند.

چای سفید آنتی اکسیدان هایی را برای شما فراهم می کند که با این رادیکال های آزاد ترکیب شده و قبل از آن که فرصت کنند فعالیت تخریبی خودشان را انجام دهند، آن ها را به طور امنی از بدن خارج می کند.

کمک به کاهش وزن

یکی دیگر از فواید چای سفید این است که به طور موثری به افزایش متابولیسم بدن و در نتیجه به سوزاندن کالری های اضافه در طول روز کمک می کند. اخیرا در یکی از تحقیقات انجام شده در آلمان مشخص شد که چای سفید به کاهش وزن طریق کاهش چربی ها کمک می کند.

خواص ضد پیری

خواص ضد پیری دارد! حضور رادیکال‌های آزاد به شدت به روند پیری زودرس منجر می‌شود. چای سفید با داشتن املاح آنتی اکسیدانی خطر ابتلا به پیری زودرس را کاهش می‌دهد.


#چای_سفید سریلانکایی

🌿 جایگزینی خوب برای چای مضر سیاه
🌿 تقویت اعصاب
🌿ضد بی خوابی
🌿ضد سردرد
🌿 کمک به دفع سودا
چای سفید، از برگ های چای رسیده به دست می آید. در فصل بهار وقتی غنچه چای هنوز باز نشده است، آن را می چینند و قبل از این که برگ های چای خشک شوند، آنها را بخار می دهند. به این دلیل نام سفید را بر آن گذاشته اند که غنچه های چای، کرک هایی دارد و هنگامی که چای خشک می شود، این کرک ها به رنگ سفید در می آیند. چای سفید مقدار کافئین بسیار پایینی دارد. طعم این چای کم و مقداری شیرین است.

فرایند تولید و تخمیر چای سفید کمتر از چای سبز است، اما تغییر مزه هر دو تقریبا یکی ست. چای سبز بیشتر مزه علف و چمن می دهد، ولی چای سفید فاقد این طعم است. چای سفید نسبت به سایر چای های سنتی کمیاب تر و گران تر است.

رفع سر درد

چای سفید یک درمان خوب برای بیماری‌های شایع است. مصرفش برای کسانی که از آنفولانزا و سرماخوردگی رنج می‌برند، بسیار مفید است.

Image result for ‫چای سفی د‬‎
بهتر است چای سفید را با کمی هل و زنجبیل دم و روزی دو استکان استفاده کنید کمی خواب آور است
20 گرمی


برچسب ها: چای سفید , چای سفید سوزنی , چای سفید اصلی , چای سفید سریلانکا , چای سفید توپی , خواص چای سفی د , خرید چای سفید , خرید چای سفید سوزنی , خرید عمده روغن کندش ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط