تماس با ما 09036552500 نبات زعفرانی مشهد 1 کیلویی

مشخصات اصلی


قیمت: 135000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


Image result for ‫نبات زعفرانی‬‎


موارد مصرف نبات

نبات، نسل قدیم آبنبات های امروزی است. یکی از پرمصرف ترین انواع نبات، نبات چوبی و نبات شاخه است. اغلب از شاخه نبات برای تزیین سفره های عقد و هفت سین و از نبات چوب دار برای شیرین کردن چای و نوشیدنی های گیاهی استفاده می شود.
این روزها برای تنوع بخشیدن به این محصول نبات های چوبی طعم دار نیز به بازار آمده است. نبات دارچینیی، نعنایی زعفرانی، زیره، لیمویی و... از جمله انواع این محصول هستند که مصرف آن با یک فنجان چای گرم خالی از لطف نیست. بنابراین اگر می خواهید به پذیرایی خود تنوع دهید از نبات چوبی طعم دار استفاده کنید.
از سوی دیگر به دلیل آن که نبات در مقایسه با قند و شکر طعم و مزه بهتری دارد، می توانید شاخه نبات هایی را که شکنندگی بالایی داشته و براحتی خرد و آب می شوند به صورت حبه ای یا نگینی درآورده و به همراه چای میل کنید. همچنین می توانید پودر نبات را که همان ریزه یا خرده نبات هایی است که ذراتی درشت تر از شکر دارند برای شیرین کردن شربت به کار برید.

خواص درمانی نبات
نبات در مقایسه با انواع آبنبات ها خاصیت ملین و ضد نفخ بالایی داشته و ماده اولیه آن با قند و شکر یکسان و از نوع ساکاروز است. نبات در مقایسه با قند نیز طبع گرم تری دارد و اگر آن را بسوزانید تبدیل به یک ماده قهوه ای مایل به سیاه با مزه ای تلخ می شود، که به دلیل قابض بودن برای درمان اسهال بسیار نافع است.
-نبات به واسطه دارا بودن مقدارزیادی ساکارز خیلی سریع جذب بدن شده به خاطر تقویت عضلات باعث افزایش سوخت و ساز چربی ها و مواد پروتینی در بدن می شود و چنانچه یک تکه کوچک از ان در دهان گذاشته و به مرور مکیده شود سرفه را قطع و خشونت صوت و سینه و درد ان را بر طرف میکند.

در مجموع نبات طبق تحقیقاتی که تا به حال انجام شده بسیار مقوی, نشاط آور , ضد نفخ , ملین و مدّر می باشد . علاوه بر این از گذشته های خیلی دور در درمان دلدرد نیز چای نبات تجویز بسیار موثری داشته است. نبات زعفرانی جهت رفع خستگی های مفرط جسمی و فکری ناشی از کار و فعالیت جنسی زیاد بسیار موثر بوده و هنگامی که چای نبات ، قهوه شیرین شده با نبات ، شیر نبات و یا هر نوع نوشیدنی گرم دیگر میل شود آرامش و نشاط را برای شما به ارمغان می آورد.
-نبات از بین برنده سفیدی ، نرمی و سردی پوست بدن است
-نباتی که از شکر تهیه شده از دیر هضم شدن غذا جلو گیری میکند

توجه داشته باشید اکثر نبات های زعفرانی بازار بجای زعفران از گلرنگ و رنگ غذا بجای زعفران استفاده میشود


برچسب ها: پیج عطاری , خرید نبات درجه یک , نبات مشهد , خرید نبات مشهد , خرید عطاری , پخش عمده گیاهان دارویی , نبات زعفرانی مشهد اصل , خرید نبات شاخه ای , خرید نبات زعفر ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط