تماس با ما 09036552500 گیاه اکیناسه (سرخارگل) تقویت سیستم ایمنی بدن 100 گرمی

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


سرخارگل

اسم علمی (سه گونه):Echinacea angustifolia ، E. purpurea، E. pallida

اسم انگلیسی:Purple Coneflower

سرخارگل گیاهی از پهنه دشت های شمال آمریکاست که به خوبی قدرت بدن را در مقابله با بیماریهای عفونی و مسمومیتهای خارجی افزایش می دهد. به طور عمده به منظور درمان یا پیشگیری از سرماخوردگی، آنفولانزا و عفونت های ویروسی کاربرد دارد و همچنین در درمان اختلالات پوستی نظیر اگزما و آکنه نیز می تواند کمک کننده باشد.

کاربردهای درمانی

قسمت مورد استفاده: کل گیاه

اثرات مهم: ضد باکتری، ضد ویروس، پاک کننده خون، تقویت کننده سیستم ایمنی بدن، درمان کننده زخم ها

سرخارگل Echinacea purpurea

آنفولانزا و سرماخوردگی را درمان‌می‌کند

درمان آنفولانزا و سرماخوردگی یکی از فواید سلامتی گیاه اکیناسه است. استفاده از اکیناسه می‌تواند علائم آنفولانزا و سرماخوردگی مانند آبریزش بینی را کاهش‌دهد. این فایده اکیناسه به دلیل خواص ضدباکتری آن است. به محض اینکه متوجه علائم آنفولانزا و سرماخوردگی شدید، باید چای اکیناسه بنوشید یا دوز تجویزشده اکیناسه را برای تسریع فرآیند بهبود مصرف‌کنید.

ویروس‌ها و باکتری‌ها را می‌کشد

ویروس‌ها و باکتری‌ها عامل ایجاد خیلی از بیماری‌ها در بدن ما هستند. فواید شگفت‌انگیز اکیناسه شامل مبارزه با ویروس‌ها و باکتری‌ها می‌شود. مصرف منظم اکیناسه می‌تواند با افزایش تولید سلول‌های سفید خون، سیستم ایمنی شما را تقویت‌کند. همچنین، اکیناسئین فراوان موجود در اکیناسه توانایی جلوگیری از حمله ویروس‌ها و باکتریها به سلول‌های سالم را دارد. برای کشتن ویروس‌ها و باکتری‌ها، اکیناسه باید به صورت طبیعی یا به‌شکل مکمل مصرف‌شود.

التهاب را کاهش‌می‌دهد

اکیناسه با داشتن خواص ضدالتهاب می‌تواند در رفع التهاب ناشی از عوامل مختلف مانند سم‌ها، اضطراب و کم‌خوابی موثرباشد. برای کاهش التهاب، فقط باید اکیناسه (سرخارگل) را منظم مصرف کنید. نوشیدن گیاه اکیناسه به افرادی که باید با شرایط التهابی مزمن مانند روماتیسم مفصلی مبارزه‌کنند توصیه‌می‌شود. بنابراین، کاهش التهاب در فهرست فواید سلامتی اکیناسه قرارمی‌گیرد.

مانند ملین عمل‌می‌کند

اکیناسه نیز مانند خیلی از گیاهان می‌تواند وضعیت‌های مختلف مربوط به دستگاه گوارش و معده را تسکین‌دهد. اکیناسه با داشتن خواص ملین و آرام‌بخش، می‌تواند به‌عنوان یک درمان خانگی برای یبوست به‌کاررود. اگر شما به وضعیت‌های مزمن‌تری دچارید، باید روزانه دو فنجان چای اکیناسه بنوشید تا به‌میزان قابل‌توجهی تسکین‌یابید. هرگز، روزانه بیشتر از دو فنجان چای اکیناسه ننوشید زیرا مصرف بیش‌ازحد آن، نتیجه عکس دارد.

چین‌وچروک را کاهش‌می‌دهد

عصاره‌ اکیناسه در کاهش چین‌وچروک مفید است که این یکی از فواید زیبایی شگفت‌انگیز اکیناسه به‌شمارمی‌رود. تانین‌های موجود در اکیناسه به دلیل داشتن خواص سفت‌کننده، این ویژگی را در اکیناسه به وجود می‌آورند. برای اینکه پوست تان جوان و زیبا به‌نظر برسد، فقط باید عصاره اکیناسه را به پوست‌تان بزنید یا چای اکیناسه بنوشید.



سرخارگل (#اکیناسه) تازه و درجه یک بدون خاک و چوب موجود است

تقویت سیستم ایمنی بدن
بهبود سرطان

ضد عفونت زنانه

ضد سرماخوردگی و عفونت ریه

ضد برونشیت

ضد ویروس

تقویت ریه ها




برچسب ها: خرید اکیناسه , سرخارگا , خرید سرخارگل , خواص سرخارگل , خواص اکیناسه , Echinacea , خرید تشنه داری , خرید گیاه برای کرونا , خرید دمنوش اکیناسه , خرید سرخدار گل ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط