تماس با ما 09036552500 زرین گیاه 100 گرمی

مشخصات اصلی


قیمت: 65000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


Image result for ‫زرین گیاه‬‎

معرفی زرین گیاه


"زرین گیاه" یکی از گیاهان اندمیک و منحصر به فرد منطقه زاگرس خصوصاً استان های اصفهان و چهارمحال و بختیاری می باشد و بخاطر ارزش و اهمیت آن در معرض نابودی قرار گرفته و هر روز از تراکم آن کاسته می شود.

خواص درمانی و کاربردهای صنعتی:

این گیاه به عنوان یک گیاه دارویی مهم جهت رفع دردهای روماتیسمی، و دردهای مفصلی بکار می رود.
وجود ترکیبی به نام "زانتومیکرول" در برگ های زرین گیاه مسئول اصلی خاصیت ضدسرطانی این گیاه دارویی است.
اجزاء اصلی این گیاه شامل لیمونین، Verbenone, alpha-terpineol, ، الکل پریلیل و کاریوفیلین می باشد. بر اساس تحقیق مذکور صورت گرفته، اثرات درمانی اسانس زرین گیاه قابل مقایسه با هیوسین و ایندومتاسین می باشد.
اثرات درمانی این گیاه شامل کاهش تب، درد مفاصل و روماتیسم، تقویت حافظه، درمان بیماری ام اس، سریع کردن جریان خون، درمان سرگیجه، وزوز گوش و سردرد اشاره شده است.
لیمونن که یکی از اجزای اصلی اسانس زرین گیاه می باشد، به عنوان یک مهار کننده آنزیم مبدل آنژیوتانسین، ضد تومور، ضد ویروس، باکتری کش، عامل پیشگیری کننده از سرطان، ضد کاندیدیا، خلط آور، مهار کننده رشد قارچ ها، ضد اسپاسم و مسکن مؤثر می باشد. ژرانیول نیز یکی از ترکیباتی است که در اسانس زرین گیاه وجود دارد و سبب ممانعت از رشد و سنتز پلی آمین ها در سلول ¬های سرطانی انسان شده است.





برچسب ها: خرید زرین گیاه , خواص زرین گیاه , زرین گیاه چیست , گیاه زرین , زرین گیاه اصفهانی , زرین گیایه اصلی , دپخش داروی گیاهی , پخش گیاهان دارویی , پخش گیاهان کمیاب ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط