تماس با ما 09036552500 روغن آووکادو اصل 62 میلی دست ساز خالص

مشخصات اصلی


محصول کشور :کانادا
طبع : معتدل
سازگاری :به همه پوست ها
وزن قوطی :50 میلی
قوطی : پمپی ایتالیایی
ماندگاری:دو سال
قیمت: 95000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی



🥑روغن آووکادو خالص

تقویت پوست و مو
رطوبت رسان
درمان سیاهی زیر چشم
جوانسازی پوست
ضد آفتاب طبیعی
درمان پسوریازیس
جای جوش

دفع سموم بدن

یکی از خواص روغن آووکادو دفع سموم بدن می باشد. این روغن گیاهی سرشار از کلروفیل است؛ کلروفیل منبعی طبیعی از منیزیم بوده و یکی از بهترین مواد طبیعی شناخته شده برای از بین بردن فلزات سنگین مانند جیوه و سرب از کبد، کلیه، مغز و دیگر اعضای بدن می باشد. هر مولکول کلروفیل دارای یک یون منیزیم در هسته خود است؛ زمانی که کلروفیل وارد یک محیط اسیدی مانند بدن انسان می شود، این یون منیزیم آزاد می گردد. در غیاب یون منیزیم، مولکول کلروفیل ناقص به منظور پر کردن جای خالی منیزیم، سایر یون های فلزی را جذب می کند. بدین ترتیب عنصری را که قبلا سمی بوده بی ضرر کرده و از طریق روده از بدن خارج می کند.
خواص روغن آووکادو بر پوست

تسکین پوست آفتاب سوخته


بر اساس نتایج پژوهشی که در سال ۲۰۱۱ به چاپ رسید، آنتی اکسیدان هایی مانند ویتامین C، ویتامین E، فلاونوئیدها و اسیدهای فنلی نقش اصلی را در مبارزه با رادیکال های آزاد که عامل اصلی بروز عوارض پوستی هستند، بازی می کنند. یکی از عوارض و آسیب های پوستی، آفتاب سوختگی است که ناشی از قرار گرفتن بیش از حد در معرض نور خورشید می باشد. آنتی اکسیدان های موجود در روغن آووکادو می توانند به تسکین آفتاب سوختگی کمک کنند.
روغن آووکادو و افزایش تولید کلاژن

روغن آووکادو حاوی نوعی استروئید طبیعی به نام «استرولین» است که می تواند به افزایش تولید کلاژن کمک کرده، پوست را نرم و لطیف کند و لکه های پوستی ناشی از افزایش سن را کمرنگ کند. روغن آووکادو همچنین سرشار از لسیتین است؛ لسیتین نوعی چربی است که به دریافت مستقیم مواد مغذی از جریان خون و تغذیه لایه های عمیق تر پوست کمک می کند.

روغن آووکادو



سفارش

شماره های عطاری خراسانی

09129311509

09364122799

02634584608



برچسب ها: روغن اووکادو , خواص روغن آووکادو , آووکادو , آووکادو کانادایی , خرید آووکادو , روغن آووکادو دست ساز , خواص روغنت آووکادو , خرید روغن آووکادو اصل دست ساز ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط