تماس با ما 09036552500 خرنوب ( گیاه اسپرم ساز ) 250 گرمی ترکیه ای

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول

خرنوب ترکیه ای تمیز و سالم محصول امسال بدون کرم خوردگی و بوی کهنگی

نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی




  • خرنوب (نام علمی: Ceratonia siliqua) نام یک گونه گیاه دارویی از سرده خرنوب است. میوه‌ای است که از ۵۰۰۰ سال پیش شناخته شده‌است. چند صد سال پیش از این، بجای شکر در پخت شیرینی‌ها از آن استفاده می‌شد و یا به جای شکر خورده می‌شد.


    خرنوب از میان کشورهای حاشیه دریای مدیترانه، در ایتالیا، اسپانیا و ترکیه به مقدار فراوان پرورش می‌یابد. نزدیک به ۳۵٪ از مواد موجود در خرنوب، کربوهیدرات‌های با ساختار مولکولی ساده می‌باشند و باز نزدیک به ۴۰٪ آن از نشاسته با ساختار مولکولی پیچیده تشکیل یافته‌است. میزان چربی آن بسیار کم و در حدود ۱٪ است. بهترین جایگزین برای استفاده بجای کاکائو می‌باشد. دارای کافنوئیدهای کاکائو نمی‌باشد.


    خواص آن را به این صورت ذکر کرده‌اند: علیه تنگی نفس· علیه تنگی نفس آلرژیک· علیه آلرژی‌های حاصل از سردی هوا· علیه ناتوانی جنسی· از بین برنده تورم ریه‌ها· خلط‌آور· پیشگیری کننده سرطان ریه· افزایش دهنده تعداد اسپرم متحرک· علیه آسم· علیه اسهال· علیه یبوست.


  • Image result for ‫خرنوب خرید‬‎

  • خرنوب میوه ای با طبع سرد که به نسبت دیگر میوه ها استفاده ی کمتری دارد . در این مطلب قصد داریم شما را با فواید این میوه بیشتر آشنا کنیم. خوردن این میوه برای کسانی که قصد اضافه کردن وزن خود را دارند توصیه میشود. همچنین کسانی که معده ضعیفی دارند ، با استفاده از خرنوب میتوانند معده خود را تقویت کنند.

    1- میوه خرنوب ادرار آور است.
    2- برای درد سینه مفید می باشد.
    3- بهترین دارو برای سرفه‌های مزمن و كهنه می‌باشد.
    4- دانه خرنوب چاق كننده است.
    5- برای تقویت قوای جنسی مناسب است .
    6- برای ضرب‌خوردگی‌ها از ضماد خرنوب استفاده كنند.
    7- جهت بواسیر از خرنوب استفاده شود.
    8- مالیدن پودر خرنوب به دندان‌ها باعث محكم شدن آنها می‌شود.
    9- برای بیماری یرقان مفید است.
    10- برای كسانی كه سل ریوی دارند مفید است.
    11- پودر خرنوب برای درمان اسهال بسیار مناسب است به این دلیل كه سرشار از پكتین است.

    توصیفات در متون قدیم

    در تحفهٔ حکیم مؤمن آمده: خرنوب بستانی و بری می‌باشد و بستانی دو قسم است یکی را خرنوب شامی گویند و درخت او بقدر درخت گردکان با برگش مستدیر و با غلظت و گلش ذهبی و غلاف او بقدر شبری و کوتاه‌تر و سیاه و ضخیم و دانه‌های او شبیه بباقلی و از آن در شام و مصر رب می‌سازند و در اسهال استعمال می‌کنند و با وجود شیرینی از سایر شیرینیها ابرد است و قسمی درختش خار دارد برگش نرم و مایل بتدویر و غلاف ثمرش شبیه بباقلی و از آن رقیق‌تر و دانه‌های او بقدر ترمس و شیرین طعم و در تنکابن کرات گویند و در مازندران و گیلان لالکی نامند. تازه هر دو قسم مسهل بوده و مدر بول و خشک او در حرارت و برودت معتدل و در دوم خشک و شیرینی او مایل بحرارت و دانهٔ او سرد و خشک و بسیار قابض و مقوی بدن و مدر بول و ضماد پختهٔ او جهت صدمه و سقطه و امثال آن تازهٔ خرنوب شامی که از سال نگذشته باشد دیرهضم و بعد از انهضام مولد خلط صالح و با دانه جهت فتق و تسمین بدن و چون داخل شیر کنند شیر را لذیذ کند و اشتها آورد و جهت سرفهٔ مزمن مجرب دانسته‌اند. تخمش محلل اورام و جهت بروز مقعد و نزف الدم نافع مضر معده و مخفف اعصاب و مصلحش بهدانه و نبات و بدلش بوزنش از هر یک از قرظ و طراثیث و عفص شربتش تا پنج درهم است. صاحب برهان قاطع گوید: خرنوب چند قسم می‌باشد: نبطی، شامی، هندی. نبطی را بفارسی کَبَر خوانند و آن رستنی باشد خاردار که پرورده کنند و خورند، آنرا کَوَر نیز گویند و بعربی ینبوت و قضم قریش خوانند، و شامی را بفارسی کورزه و بشیرازی کورک کازرونی گویند، و مصری همان نبطی باشد که گفته شد، و هندی خیارچنبر است و آن دوایی باشد معروف



  • معمولاً درخت خرنوب در هر جايي که درختان مرکبات وجود داشته باشد بخوبي مي رويد. ارتفاع اين درخت به 2 تا 12 متر مي رسد داراي شاخه هاي گره دار و برگهائي مرکب از 3 تا 15 برگچه مي باشد.
    گلهاي آن عاري از گلبرگ و مجتمع به صورت خوشه است ميوه اش مانند فلوس به طول متفاوت 10تا 22 سانتي متر به عرض 1 تا 5 سانتي متر و داراي وضع آويخته و کاملاً مشخص بر روي شاخه هاست.
    رنگ ميوه قهوه اي شفاف و سطح خارجي آن مسطح و قوسي شکل مي باشد. ميوه طعم بسيار شيرين شبيه عسل دارد.
    در قديم از آن، بجاي شکر استفاده مي‌شد و گاهي به جاي شکر خورده مي‌شد.

    • افزايش اسپرم در مردان و کمک به درمان اباوري اثرات فوق العاده دارد .



برچسب ها: خرنوب , تقویت کننده اسپرم , تقویت کننده قوای جنسی آقایان , خرنوب چیست , خواص خرنوب , خرید خرنوب , خرنوب ترکیه , خواص درمانی خرنوب , خرنوب ضد زودانزالی , عطار ,

مشخصات فنی


نام دیگر :شاخ بز
محسول :ترکیه
قسمت غیر قابل مصرف:دانه گیاه
طبع :سرد و خشک
خاصیت غالب:تقویت اسپرم و ضد سرفه

فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط